Bo Elle

1 April 1952 - 19 January 2026

This was published in the following publications on 25.01.2026:
afdøde.dk

Min elskede mand vores kære far, bror, svigerfar, svoger, onkel og morfar 
Bo Elle
* 1. april 1952    ✝† 19. januar 2026
er stille sovet ind efter længere tids alzheimers sygdom
Altid elsket, Altid savnet, Aldrig glemt 
På familiens vegne
Dorthe 
Bisættelsen finder sted onsdag den 28. januar kl. 11.00 fra Thomas Kingos Kirke

Min elskede mand vores kære far, bror, svigerfar, svoger, onkel og morfar Bo Elle * 1. april 1952 ✝ 19. januar 2026 er stille sovet ind efter længere tids alzheimers sygdom Altid elsket, Altid savnet, Aldrig glemt På familiens vegne Dorthe Bisættelsen finder sted onsdag den 28. januar kl. 11.00 fra Thomas Kingos Kirke

Beach
Arranged by:

Holm Begravelser A/S

Møllevej 26 a, 5300 Kerteminde
https://holmbegravelser.dk/
Holm Begravelser A/S logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Kære Dorthe og Ida, jeg har først lige erfaret, at Bo er gået bort og sender mine dybfølte kondolencer. I har været grueligt meget igennem i jeres familie og I er tit i mine tanker <3 Igennem mange år er jeg løbet ind i Bo i Føtex, da han stadig handlede og vi fik altid en snak om vores familier. Især om Maja og Lea, for de var jo vores bindeled. Bo var et utroligt rart menneske. Æret være hans minde. Kærlig hilsen Susanne & Lea


4mos

Image chosen by user
Kære Dorthe. Vi beklager dybt at høre om den triste nyhed. Vi har fået det at vide efter begravelsen og kunne derfor ikke være med i ceremonien i dag. Vi håber, at du og dine døtre klarer jer igennem denne svære tid. Birger og jeg sender vores dybeste kondolencer og ser frem til at kunne mødes under andre omstændigheder. Kærlige hilsner. Birger og Siham

Siham Christensen


4mos

End of content

No more pages to load