Bo Elle

1. april 1952 - 19. januar 2026

Offentliggjort den 25.01.2026:
afdøde.dk

Min elskede mand vores kære far, bror, svigerfar, svoger, onkel og morfar 
Bo Elle
* 1. april 1952    ✝† 19. januar 2026
er stille sovet ind efter længere tids alzheimers sygdom
Altid elsket, Altid savnet, Aldrig glemt 
På familiens vegne
Dorthe 
Bisættelsen finder sted onsdag den 28. januar kl. 11.00 fra Thomas Kingos Kirke

Min elskede mand vores kære far, bror, svigerfar, svoger, onkel og morfar Bo Elle * 1. april 1952 ✝ 19. januar 2026 er stille sovet ind efter længere tids alzheimers sygdom Altid elsket, Altid savnet, Aldrig glemt På familiens vegne Dorthe Bisættelsen finder sted onsdag den 28. januar kl. 11.00 fra Thomas Kingos Kirke

Strand
Bedemand:

Holm Begravelser A/S

Møllevej 26 a, 5300 Kerteminde
https://holmbegravelser.dk/
Holm Begravelser A/S logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Kære Dorthe og Ida, jeg har først lige erfaret, at Bo er gået bort og sender mine dybfølte kondolencer. I har været grueligt meget igennem i jeres familie og I er tit i mine tanker <3 Igennem mange år er jeg løbet ind i Bo i Føtex, da han stadig handlede og vi fik altid en snak om vores familier. Især om Maja og Lea, for de var jo vores bindeled. Bo var et utroligt rart menneske. Æret være hans minde. Kærlig hilsen Susanne & Lea


4 mdr.

Brugervalgt billede
Kære Dorthe. Vi beklager dybt at høre om den triste nyhed. Vi har fået det at vide efter begravelsen og kunne derfor ikke være med i ceremonien i dag. Vi håber, at du og dine døtre klarer jer igennem denne svære tid. Birger og jeg sender vores dybeste kondolencer og ser frem til at kunne mødes under andre omstændigheder. Kærlige hilsner. Birger og Siham

Siham Christensen


4 mdr.

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise