Birgitta Bachmann Ewers

30 April 1946 - 26 June 2025

This was published in the following publications on 28.06.2025:
afdøde.dk

Vores livsglade og altid positive
Birgitta Bachmann Ewers
“Beddi”
er sovet ind
Tak for alt du gav Du vil for evigt være savnet
Marc, Nadine, Solvejg, Oliver, Johannes Kirsten, Peter, Patrick og oldebarn
Bisættelsen finder sted i Nybøl Kirke  torsdag den 3. juli kl. 14.00

Vores livsglade og altid positive Birgitta Bachmann Ewers Beddi er sovet ind Tak for alt du gav Du vil for evigt være savnet Marc, Nadine, Solvejg, Oliver, Johannes Kirsten, Peter, Patrick og oldebarn Bisættelsen finder sted i Nybøl Kirke torsdag den 3. juli kl. 14.00

Beach
Vores Kære Gitta Vores livsglade Beddi
Gitta Bachmann Ewers
* 30. april 1946    ✝† 26. juni 2025
I kærlig erindring
Gaby og Hans Otto Jane og Claus børnebørn og oldebørn
Arranged by:

Sønderborg Begravelsesforretning

Arnkilgade 15, 6400 Sønderborg
https://helmichbegravelse.dk
Sønderborg Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Kære Gitta - tak fordi du lukkede mig ind i 1962 ---- jeg vil aldrig glemme dig - dit altid gode humør og din hjælpsomhed. Tusinde tak . Kærlig Hilsen Helle


2

11mos

Image chosen by user
Kære Gitta, tak for alt, for din glæde, dit smil, den varme der udgik fra dit hjerte, venligheden. Du vil forblive i mit hjerte for evigt.

Urszula


2

11mos

Githa, du kunne lyse ethvert rum op! Altid positiv og store smil! Du bliver SÅ savnet - ikke mindst min mor har mistet en tæt veninde, nok den tætteste hun havde. Der bliver tomt her på jorden, men himlen har fået en stor lysende stjerne. Tak for alle snakke, sange og grin, du var et menneske, der har sat aftryk i vores hjerter. Hvil i fred, du er savnet - i hjertet gemt, men aldrig glemt

Lotte Steffensen


4

11mos

Kære Gitta, Mine mange gåture på Strandpromenaden er pludselig blevet meget fattigere!

Klaus Jørgensen


3

11mos

Image chosen by user


12

11mos

End of content

No more pages to load