Birgitta Bachmann Ewers

30. april 1946 - 26. juni 2025

Offentliggjort den 28.06.2025:
afdøde.dk

Vores livsglade og altid positive
Birgitta Bachmann Ewers
“Beddi”
er sovet ind
Tak for alt du gav Du vil for evigt være savnet
Marc, Nadine, Solvejg, Oliver, Johannes Kirsten, Peter, Patrick og oldebarn
Bisættelsen finder sted i Nybøl Kirke  torsdag den 3. juli kl. 14.00

Vores livsglade og altid positive Birgitta Bachmann Ewers Beddi er sovet ind Tak for alt du gav Du vil for evigt være savnet Marc, Nadine, Solvejg, Oliver, Johannes Kirsten, Peter, Patrick og oldebarn Bisættelsen finder sted i Nybøl Kirke torsdag den 3. juli kl. 14.00

Strand
Vores Kære Gitta Vores livsglade Beddi
Gitta Bachmann Ewers
* 30. april 1946    ✝† 26. juni 2025
I kærlig erindring
Gaby og Hans Otto Jane og Claus børnebørn og oldebørn
Bedemand:

Sønderborg Begravelsesforretning

Arnkilgade 15, 6400 Sønderborg
https://helmichbegravelse.dk
Sønderborg Begravelsesforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Kære Gitta - tak fordi du lukkede mig ind i 1962 ---- jeg vil aldrig glemme dig - dit altid gode humør og din hjælpsomhed. Tusinde tak . Kærlig Hilsen Helle


2

11 mdr.

Brugervalgt billede
Kære Gitta, tak for alt, for din glæde, dit smil, den varme der udgik fra dit hjerte, venligheden. Du vil forblive i mit hjerte for evigt.

Urszula


2

11 mdr.

Githa, du kunne lyse ethvert rum op! Altid positiv og store smil! Du bliver SÅ savnet - ikke mindst min mor har mistet en tæt veninde, nok den tætteste hun havde. Der bliver tomt her på jorden, men himlen har fået en stor lysende stjerne. Tak for alle snakke, sange og grin, du var et menneske, der har sat aftryk i vores hjerter. Hvil i fred, du er savnet - i hjertet gemt, men aldrig glemt

Lotte Steffensen


4

11 mdr.

Kære Gitta, Mine mange gåture på Strandpromenaden er pludselig blevet meget fattigere!

Klaus Jørgensen


3

11 mdr.

Brugervalgt billede


12

11 mdr.

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise