Lene Andersen

21 August 1944 - 24 June 2025

This was published in the following publications on 28.06.2025:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor
Lene Andersen
* 21. august 1944    ✝† 24. juni 2025
er stille sovet ind
Brian og Ghita Børnebørn og oldebørn
Bisættelsen finder sted fra Serup Kirke  onsdag den 2. juli kl. 11.00  Højtideligheden slutter ved kirken

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor Lene Andersen * 21. august 1944 ✝ 24. juni 2025 er stille sovet ind Brian og Ghita Børnebørn og oldebørn Bisættelsen finder sted fra Serup Kirke onsdag den 2. juli kl. 11.00 Højtideligheden slutter ved kirken

Beach
Arranged by:

Dorthea Nedergaard Begravelsesforretning

Christian 8.s Vej 41, 8600 Silkeborg
https://dnbegravelse.dk/
Dorthea Nedergaard Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user


7mos

Image chosen by user
Kære farmor 🕯🌠❤️🐸 Selvom jeg ved, du ikke er her mere, tror jeg aldrig helt, det vil gå op for mig, at jeg aldrig nogensinde igen skal høre din glade latter, dine fortællinger og dine sange – som du så ofte brød ud i, bare fordi et enkelt ord mindede dig om en melodi ❤️ Tak for alt det, du har gjort for os – og for alle de gange, du valgte at passe os, selv når du havde haft lange og trætte arbejdsdage ❤️ Du har for mig altid været en tryghed, en klippe – en farmor, der har betydet alt. Du var der altid for os! ❤️ Jeg elskede at komme hjem til dig. Det var en helt særlig følelse at træde ind i dit hjem. Man blev altid mødt af en helt unik varme, duft og kærlighed – noget jeg kommer til at savne utrolig meget 🕯 Jeg elsker dig virkelig meget, farmor ❤️ Du har altid haft en helt speciel plads i mit liv, og du efterlader et tomrum, der aldrig kan udfyldes igen ❤️ Du vil altid blive husket som glad, omsorgsfuld, en fantastisk fortæller - og verdens bedste farmor ❤️🫶🏻

Emma


1

11mos

Image chosen by user


3

11mos

Image chosen by user
Kære Farmor❤️ Tak for alt det, du har lært mig – og for alt, du har givet af dig selv. Tak for din kærlighed, din omsorg, dit nærvær og den tryghed, du altid har skabt omkring dig. Tak for dit store overskud til altid at være der for os. Tak fordi du har været verdens bedste farmor Jeg kommer virkelig til at savne at snakke og være sammen med dig. Savne at være der for dig, som du altid var der for mig – og gengælde den tid og kærlighed, du altid har delt med os. Elsker dig❤️ Mvh Stefan

Stefan


8

11mos

Image chosen by user


3

11mos

End of content

No more pages to load