Lene Andersen

21. august 1944 - 24. juni 2025

Offentliggjort den 28.06.2025:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor
Lene Andersen
* 21. august 1944    ✝† 24. juni 2025
er stille sovet ind
Brian og Ghita Børnebørn og oldebørn
Bisættelsen finder sted fra Serup Kirke  onsdag den 2. juli kl. 11.00  Højtideligheden slutter ved kirken

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor Lene Andersen * 21. august 1944 ✝ 24. juni 2025 er stille sovet ind Brian og Ghita Børnebørn og oldebørn Bisættelsen finder sted fra Serup Kirke onsdag den 2. juli kl. 11.00 Højtideligheden slutter ved kirken

Strand
Bedemand:

Dorthea Nedergaard Begravelsesforretning

Christian 8.s Vej 41, 8600 Silkeborg
https://dnbegravelse.dk/
Dorthea Nedergaard Begravelsesforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede


7 mdr.

Brugervalgt billede
Kære farmor 🕯🌠❤️🐸 Selvom jeg ved, du ikke er her mere, tror jeg aldrig helt, det vil gå op for mig, at jeg aldrig nogensinde igen skal høre din glade latter, dine fortællinger og dine sange – som du så ofte brød ud i, bare fordi et enkelt ord mindede dig om en melodi ❤️ Tak for alt det, du har gjort for os – og for alle de gange, du valgte at passe os, selv når du havde haft lange og trætte arbejdsdage ❤️ Du har for mig altid været en tryghed, en klippe – en farmor, der har betydet alt. Du var der altid for os! ❤️ Jeg elskede at komme hjem til dig. Det var en helt særlig følelse at træde ind i dit hjem. Man blev altid mødt af en helt unik varme, duft og kærlighed – noget jeg kommer til at savne utrolig meget 🕯 Jeg elsker dig virkelig meget, farmor ❤️ Du har altid haft en helt speciel plads i mit liv, og du efterlader et tomrum, der aldrig kan udfyldes igen ❤️ Du vil altid blive husket som glad, omsorgsfuld, en fantastisk fortæller - og verdens bedste farmor ❤️🫶🏻

Emma


1

11 mdr.

Brugervalgt billede


3

11 mdr.

Brugervalgt billede
Kære Farmor❤️ Tak for alt det, du har lært mig – og for alt, du har givet af dig selv. Tak for din kærlighed, din omsorg, dit nærvær og den tryghed, du altid har skabt omkring dig. Tak for dit store overskud til altid at være der for os. Tak fordi du har været verdens bedste farmor Jeg kommer virkelig til at savne at snakke og være sammen med dig. Savne at være der for dig, som du altid var der for mig – og gengælde den tid og kærlighed, du altid har delt med os. Elsker dig❤️ Mvh Stefan

Stefan


8

11 mdr.

Brugervalgt billede


3

11 mdr.

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise