Erik Waage

31 May 1943 - 4 March 2023

This was published in the following publications on 07.03.2023:
afdøde.dk

Min kære mand, vor kære far, svigerfar og morfar
Erik Waage
* 31. maj 1943    ✝† 4. marts 2023
Else Marianne, Klaus, Laura, Ida og Amalie Elisabeth og Jørgen Birgitte, Sune og Alice Lise-Lotte, Kristoffer, Tobias og Kalle
Bisættelsen finder sted fra Rungsted Kirke  lørdag den 11. marts kl. 13.00

Min kære mand, vor kære far, svigerfar og morfar Erik Waage * 31. maj 1943 ✝ 4. marts 2023 Else Marianne, Klaus, Laura, Ida og Amalie Elisabeth og Jørgen Birgitte, Sune og Alice Lise-Lotte, Kristoffer, Tobias og Kalle Bisættelsen finder sted fra Rungsted Kirke lørdag den 11. marts kl. 13.00

Beach
Arranged by:

Uldahls personlige begravelser

Usserød Kongevej 43, 2970 Hørsholm
http://uldahls.dk
Uldahls personlige begravelser logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Jeg Kondolerer 🌷 Det gør mig frygtelig ondt at høre at Erik er gået bort. Han vil virkelig være savnet af os Fra Dyreværnsforeningen Alle Dyrs Ret. 🙏🏻❤️ Vil virkelig savne hans besøg og telefon opkald. Når Erik var på besøg på internatet.. Elskede han at få de helt små killinger i hænderne, så smeltede Erik, dem kunne han ikke stå for.❤️😻😻 Jeg har nok , nogen gange givet Erik grå hår i hovdet ind imellem. Men Erik var den eneste der virkelig trode på os. Og han hjalp os også ud over hvad der var forventet.🙏🏻 Jeg Ønsker virkelig Erik er et godt sted i dag..❤️ Et sted hvor der ikke findes smerter og sygdom. Et sted hvor han har fred. Tak...Erik 🙏🏻❤️ Vi ses igen .🙏🏻🥰. På den anden side. Knus fra. De frivillige v/ Alle Dyrs Ret og Bettina Hvass

Bettina Hvass


3

2yrs

Image chosen by user


6

3yrs

End of content

No more pages to load