Erik Waage

31. maj 1943 - 4. marts 2023

Offentliggjort den 07.03.2023:
afdøde.dk

Min kære mand, vor kære far, svigerfar og morfar
Erik Waage
* 31. maj 1943    ✝† 4. marts 2023
Else Marianne, Klaus, Laura, Ida og Amalie Elisabeth og Jørgen Birgitte, Sune og Alice Lise-Lotte, Kristoffer, Tobias og Kalle
Bisættelsen finder sted fra Rungsted Kirke  lørdag den 11. marts kl. 13.00

Min kære mand, vor kære far, svigerfar og morfar Erik Waage * 31. maj 1943 ✝ 4. marts 2023 Else Marianne, Klaus, Laura, Ida og Amalie Elisabeth og Jørgen Birgitte, Sune og Alice Lise-Lotte, Kristoffer, Tobias og Kalle Bisættelsen finder sted fra Rungsted Kirke lørdag den 11. marts kl. 13.00

Strand
Bedemand:

Uldahls personlige begravelser

Usserød Kongevej 43, 2970 Hørsholm
http://uldahls.dk
Uldahls personlige begravelser logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Jeg Kondolerer 🌷 Det gør mig frygtelig ondt at høre at Erik er gået bort. Han vil virkelig være savnet af os Fra Dyreværnsforeningen Alle Dyrs Ret. 🙏🏻❤️ Vil virkelig savne hans besøg og telefon opkald. Når Erik var på besøg på internatet.. Elskede han at få de helt små killinger i hænderne, så smeltede Erik, dem kunne han ikke stå for.❤️😻😻 Jeg har nok , nogen gange givet Erik grå hår i hovdet ind imellem. Men Erik var den eneste der virkelig trode på os. Og han hjalp os også ud over hvad der var forventet.🙏🏻 Jeg Ønsker virkelig Erik er et godt sted i dag..❤️ Et sted hvor der ikke findes smerter og sygdom. Et sted hvor han har fred. Tak...Erik 🙏🏻❤️ Vi ses igen .🙏🏻🥰. På den anden side. Knus fra. De frivillige v/ Alle Dyrs Ret og Bettina Hvass

Bettina Hvass


3

2 år

Brugervalgt billede


6

3 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise