Lene Ingemann

23 January 1940 - 6 May 2018

This was published in the following publications on 10.05.2018:
afdøde.dk

<p>Vores elskede farmor, mor og svigermor<br />Lene Ingemann<br />* 23. januar 1940 † 6. maj 2018<br />er pludselig død<br />På familiens vegne<br />Jann, Peter og Søfren<br />Begravelsen finder sted fra Skibby Kirke onsdag den 16. maj kl. 13.00</p>

Vores elskede farmor, mor og svigermor
Lene Ingemann
* 23. januar 1940 † 6. maj 2018
er pludselig død
På familiens vegne
Jann, Peter og Søfren
Begravelsen finder sted fra Skibby Kirke onsdag den 16. maj kl. 13.00

Beach
Arranged by:

Byens Bedemand

47333077 (døgnvagt)
https://byensbedemand.dk
Byens Bedemand logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Jeg savner dig tit og tænker ofte på dig. På min computer har jeg samlet sangtekster til alle de uofficielle sange som du har skrålet for os igennem tiden. Min kæreste synes de er sjove og mærkelige, lige i din ånd 🧡 Elsker dig. kh. dit ældste barnebarn


1

9mos

Hej mor. Ja vi havde det rigtig sjov hos Søfren i forgårs. Peter lavede fantastisk mad, lige i din ånd (hehe) - omkring 350 gram hakkebøf per mand og en pakke smør til deling. Søfren dyrker stadig chili i drivhuset, og jeg fik en krukke med hjem. Desværre mister han nok snart sit kørekort, han har fået endnu flere klip. Men heldigvis har han det sjovt, det kan man se på billederne fra fotofælderne, som han viste frem. Jeg er dog ikke rigtig glad for den vikingehjelm. Peter har stadig sit arbejde, og det går vist godt med det. Selv arbejder jeg fortsat på universitetet, men jeg er bange for at blive opdaget. Vi håber du har det godt, der er jo tørke p.t. Kh Jann, nummer 2 en halv eller deromkring.


1

1yr

Hej igen mor. Vi var, Jann, Søften og jeg, i hinandens selskab igen i går. Nu var det jo 7 år siden. De andre 2 udtrykte begge glæde ved mit tidligere opslag, og vi enedes om, fremover kun at tvivle på hvem der egentlig var nummer 2 eller 3 på din favoritliste over dine sønner. Svaret får vi jo desværre ikke, men titlen som nummer 1 er jeg selvfølgelig stadig taknemmelig, og holder i hævd. Hils Neil, kh Peter.


3

1yr

Image chosen by user
Chris Squire på bas, Neil Pearl på trommer, Eddie Van Halen på guitar, Prins Henrik, Hegelund og dig på skønsang og rødvin. Kim Larsen og Erik Clausen som tekstforfattere. Godt hold du har sat sammen. Så mangler I bare Rick Wakeman. God fornøjelse, kh Peter, eller som du jo klart sagde: Søn nummer 1.

Peter Scheuer


6

1yr

End of content

No more pages to load