Lene Ingemann

23. januar 1940 - 6. maj 2018

Offentliggjort den 10.05.2018:
afdøde.dk

<p>Vores elskede farmor, mor og svigermor<br />Lene Ingemann<br />* 23. januar 1940 † 6. maj 2018<br />er pludselig død<br />På familiens vegne<br />Jann, Peter og Søfren<br />Begravelsen finder sted fra Skibby Kirke onsdag den 16. maj kl. 13.00</p>

Vores elskede farmor, mor og svigermor
Lene Ingemann
* 23. januar 1940 † 6. maj 2018
er pludselig død
På familiens vegne
Jann, Peter og Søfren
Begravelsen finder sted fra Skibby Kirke onsdag den 16. maj kl. 13.00

Strand
Bedemand:

Byens Bedemand

47333077 (døgnvagt)
https://byensbedemand.dk
Byens Bedemand logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Jeg savner dig tit og tænker ofte på dig. På min computer har jeg samlet sangtekster til alle de uofficielle sange som du har skrålet for os igennem tiden. Min kæreste synes de er sjove og mærkelige, lige i din ånd 🧡 Elsker dig. kh. dit ældste barnebarn


1

9 mdr.

Hej mor. Ja vi havde det rigtig sjov hos Søfren i forgårs. Peter lavede fantastisk mad, lige i din ånd (hehe) - omkring 350 gram hakkebøf per mand og en pakke smør til deling. Søfren dyrker stadig chili i drivhuset, og jeg fik en krukke med hjem. Desværre mister han nok snart sit kørekort, han har fået endnu flere klip. Men heldigvis har han det sjovt, det kan man se på billederne fra fotofælderne, som han viste frem. Jeg er dog ikke rigtig glad for den vikingehjelm. Peter har stadig sit arbejde, og det går vist godt med det. Selv arbejder jeg fortsat på universitetet, men jeg er bange for at blive opdaget. Vi håber du har det godt, der er jo tørke p.t. Kh Jann, nummer 2 en halv eller deromkring.


1

1 år

Hej igen mor. Vi var, Jann, Søften og jeg, i hinandens selskab igen i går. Nu var det jo 7 år siden. De andre 2 udtrykte begge glæde ved mit tidligere opslag, og vi enedes om, fremover kun at tvivle på hvem der egentlig var nummer 2 eller 3 på din favoritliste over dine sønner. Svaret får vi jo desværre ikke, men titlen som nummer 1 er jeg selvfølgelig stadig taknemmelig, og holder i hævd. Hils Neil, kh Peter.


3

1 år

Brugervalgt billede
Chris Squire på bas, Neil Pearl på trommer, Eddie Van Halen på guitar, Prins Henrik, Hegelund og dig på skønsang og rødvin. Kim Larsen og Erik Clausen som tekstforfattere. Godt hold du har sat sammen. Så mangler I bare Rick Wakeman. God fornøjelse, kh Peter, eller som du jo klart sagde: Søn nummer 1.

Peter Scheuer


6

1 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise