Regina Käthe Nielsen

31 May 1957 - 27 January 2008

This was published in the following publications on 29.01.2008:
afdøde.dk

<p>Min kære hustru, vor kære mor, svigermor og farmor<br />Regina Käthe Nielsen<br />er stille sovet ind Middelfart, den 27. januar 2008<br />Arne, Børn, svigerbørn og børnebørn.<br />Begravelsen finder sted fra Kauslunde Kirke fredag den 1. februar kl. 13.00</p>

Min kære hustru, vor kære mor, svigermor og farmor
Regina Käthe Nielsen
er stille sovet ind Middelfart, den 27. januar 2008
Arne, Børn, svigerbørn og børnebørn.
Begravelsen finder sted fra Kauslunde Kirke fredag den 1. februar kl. 13.00

Beach

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user


3yrs

Gad vide om der er andre der tænker på dig lige så meget som jeg gør. 15 års dagen er nu passeret. Det er gået ned af bakke med far siden hans 2 blodpropper og tabet af Lis. Men han forsøger at holde hovedet højt. Jeg fik for nogle år siden de samme smerter i højre lår, som du gik med inden du blev konstateret syg. Jeg har fået det undersøgt flere gange, men alt er fint. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på dig hver eneste gang mine smerter opstår. Jeg er ikke bange for at dø tidligt. På ingen måder. Jeg tror også det kommer til at ske. Som dig har jeg altid arbejdet som en okse. Og det kan efterhånden mærkes. Også selv om dåbsattesten kun siger 40 lige om kort tid. Og lige netop min 40 års ser jeg frem til. Når den er overstået er jeg klar til at tage herfra. Jeg er træt - og min krop er træt. Jeg ved du følger med på sidelinjen, og er med garanti ikke altid stolt over de valg jeg har truffet siden du blev taget fra mig. Men jeg ber dig smile alligevel. Jeg er glad. kram


3yrs

Image chosen by user


3yrs

Jeg husker dagen som det var i går. Jeg mangler dig i mit liv. Din søn <3


3yrs

End of content

No more pages to load