Regina Käthe Nielsen

31. maj 1957 - 27. januar 2008

Offentliggjort den 29.01.2008:
afdøde.dk

<p>Min kære hustru, vor kære mor, svigermor og farmor<br />Regina Käthe Nielsen<br />er stille sovet ind Middelfart, den 27. januar 2008<br />Arne, Børn, svigerbørn og børnebørn.<br />Begravelsen finder sted fra Kauslunde Kirke fredag den 1. februar kl. 13.00</p>

Min kære hustru, vor kære mor, svigermor og farmor
Regina Käthe Nielsen
er stille sovet ind Middelfart, den 27. januar 2008
Arne, Børn, svigerbørn og børnebørn.
Begravelsen finder sted fra Kauslunde Kirke fredag den 1. februar kl. 13.00

Strand

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede


3 år

Gad vide om der er andre der tænker på dig lige så meget som jeg gør. 15 års dagen er nu passeret. Det er gået ned af bakke med far siden hans 2 blodpropper og tabet af Lis. Men han forsøger at holde hovedet højt. Jeg fik for nogle år siden de samme smerter i højre lår, som du gik med inden du blev konstateret syg. Jeg har fået det undersøgt flere gange, men alt er fint. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på dig hver eneste gang mine smerter opstår. Jeg er ikke bange for at dø tidligt. På ingen måder. Jeg tror også det kommer til at ske. Som dig har jeg altid arbejdet som en okse. Og det kan efterhånden mærkes. Også selv om dåbsattesten kun siger 40 lige om kort tid. Og lige netop min 40 års ser jeg frem til. Når den er overstået er jeg klar til at tage herfra. Jeg er træt - og min krop er træt. Jeg ved du følger med på sidelinjen, og er med garanti ikke altid stolt over de valg jeg har truffet siden du blev taget fra mig. Men jeg ber dig smile alligevel. Jeg er glad. kram


3 år

Brugervalgt billede


3 år

Jeg husker dagen som det var i går. Jeg mangler dig i mit liv. Din søn <3


3 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise