Gert Norman Santi Voigt

15. februar 1948 - 24. juni 2024

Offentliggjort den 24.06.2024:
afdøde.dk

Vores kære far, svigerfar, bedstefar og bror
Gert Norman Santi Voigt
* 15. februar 1948    ✝† 24. juni 2024
er stille sovet ind
En Caminoens vandringsmand er taget på sin  sidste rejse - må din sjæl altid vandre med os 
På familiens vegne
Lene og Hanne
Bisættelsen finder sted lørdag den 29. juni kl. 13.00 fra Munkebo Kirke
Alle er efterfølgende velkommen til  mindesammenkomst

Vores kære far, svigerfar, bedstefar og bror Gert Norman Santi Voigt * 15. februar 1948 ✝ 24. juni 2024 er stille sovet ind En Caminoens vandringsmand er taget på sin sidste rejse - må din sjæl altid vandre med os På familiens vegne Lene og Hanne Bisættelsen finder sted lørdag den 29. juni kl. 13.00 fra Munkebo Kirke Alle er efterfølgende velkommen til mindesammenkomst

Strand
Bedemand:

Holm Begravelser A/S

Møllevej 26 a, 5300 Kerteminde
https://holmbegravelser.dk/
Holm Begravelser A/S logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Dear Lene and Hanne, I am very shocked to find out that Norman is not alive anymore. I met him on the Camino in 2018 summer. A truly dearly open-minded person. At first I wasn’t sure why he was interested in talking to me and kept some distance. But then he was simply curious and would like to have some company. We walked the last 100 km together and had very good conversations. He shared his grief about losing his beloved wife with me, and me about my breakup at that time. Norman helped me a lot as an experienced pilgrim. It was nice memories with him. We still had a few contact until 2020. Recently I moved to Flensburg, which was also part of Denmark, and I just learned a bit danish. Then I thought about my first contact to Denmark was Norman, the humorous, funny and warming Norman. I am really sad to know that he’s gone at a relative young age. May he rest in peace in the arms of god. And I am very very thankful for the good memories with Norman.

Wei Hsin Tsao


2

1 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise