Preben Gjerløv Hansen

12. juli 1951 - 26. januar 2013

Offentliggjort den 29.01.2013:
afdøde.dk

<p>Vores kære mand, far og farfar<br />Preben Gjerløv Hansen<br />født 12. juli 1951 død 26. januar 2013<br />Maja, Heidi, Frank og Bjørn<br />Bisættelsen finder sted fra Sankt Peders Kapel torsdag den 31. januar kl. 13.00</p>

Vores kære mand, far og farfar
Preben Gjerløv Hansen
født 12. juli 1951 død 26. januar 2013
Maja, Heidi, Frank og Bjørn
Bisættelsen finder sted fra Sankt Peders Kapel torsdag den 31. januar kl. 13.00

Strand
<p>Hjertelig tak<br />for venlig deltagelse ved<br />Preben Gjerløv Hansens<br />bisættelse fra Sct. Peders Kapel<br />Maja, Heidi, Frank og Bjørn</p>
Bedemand:

Bedemand Juul og Bøgh

Smedegade 44, 4200 Slagelse
http://www.bedemand-slagelse.dk/

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Faldt over din dødsannonce - det er mange år siden du rejste i forvejen, men du skal vide, at du var et fantastisk dejligt og varmt menneske at arbejde sammen med og du har til evig tid givet mig så meget med på vejen og så ufatteligt mange gode minder og ikke mindst lærte du mig, at livet ikke altid er som man forventer det... Jeg ved du og min Far - Bent Steen Hansen 1 hygger jer på en måde som kun du og han kan. Jeg blev umådelig trist over at læse din dødsannonce - det er 12 år siden du døde, men Preben - du var / er et helt specielt mennesker som rigtig rigtig mange mennesker kunne lære meget af. RIP - Vi mødes måske igen - det ville udelukkende være en stor glæde. Ha det godt Hansen - jeg ved du er et sted hos vorherre ♥️

Kenneth Steen Hansen


2

1 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise