Preben Gjerløv Hansen

12 July 1951 - 26 January 2013

This was published in the following publications on 29.01.2013:
afdøde.dk

<p>Vores kære mand, far og farfar<br />Preben Gjerløv Hansen<br />født 12. juli 1951 død 26. januar 2013<br />Maja, Heidi, Frank og Bjørn<br />Bisættelsen finder sted fra Sankt Peders Kapel torsdag den 31. januar kl. 13.00</p>

Vores kære mand, far og farfar
Preben Gjerløv Hansen
født 12. juli 1951 død 26. januar 2013
Maja, Heidi, Frank og Bjørn
Bisættelsen finder sted fra Sankt Peders Kapel torsdag den 31. januar kl. 13.00

Beach
<p>Hjertelig tak<br />for venlig deltagelse ved<br />Preben Gjerløv Hansens<br />bisættelse fra Sct. Peders Kapel<br />Maja, Heidi, Frank og Bjørn</p>
Arranged by:

Bedemand Juul og Bøgh

Smedegade 44, 4200 Slagelse
http://www.bedemand-slagelse.dk/

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Faldt over din dødsannonce - det er mange år siden du rejste i forvejen, men du skal vide, at du var et fantastisk dejligt og varmt menneske at arbejde sammen med og du har til evig tid givet mig så meget med på vejen og så ufatteligt mange gode minder og ikke mindst lærte du mig, at livet ikke altid er som man forventer det... Jeg ved du og min Far - Bent Steen Hansen 1 hygger jer på en måde som kun du og han kan. Jeg blev umådelig trist over at læse din dødsannonce - det er 12 år siden du døde, men Preben - du var / er et helt specielt mennesker som rigtig rigtig mange mennesker kunne lære meget af. RIP - Vi mødes måske igen - det ville udelukkende være en stor glæde. Ha det godt Hansen - jeg ved du er et sted hos vorherre ♥️

Kenneth Steen Hansen


2

1yr

End of content

No more pages to load