Edith Marie Greve

11. april 1937 - 27. oktober 2025

Offentliggjort den 01.11.2025:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor
Edith Marie Greve
* 11. april 1937    ✝† 27. oktober 2025
er stille sovet ind
Andreas og Mona Børge og Kirsten Egon og Gitte børnebørn og oldebørn
Bisættelsen finder sted fredag den 7. november kl. 14.00 i Christianskirken, Sønderborg

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor Edith Marie Greve * 11. april 1937 ✝ 27. oktober 2025 er stille sovet ind Andreas og Mona Børge og Kirsten Egon og Gitte børnebørn og oldebørn Bisættelsen finder sted fredag den 7. november kl. 14.00 i Christianskirken, Sønderborg

Strand
Bedemand:

Sønderborg Begravelsesforretning

Arnkilgade 15, 6400 Sønderborg
https://helmichbegravelse.dk
Sønderborg Begravelsesforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Kære oldemor Du er og var den bedste oldemor i hele verden. Her de sidste par dage har jeg brugt meget tid på en ting at finde den rigtig perleplade, der skal ligge på din kiste, men jeg har ikke fundet en, for der er ingen der er gode nok til dig. Du har været en jeg så op til, og jeg kommer til at savne dig helt op til himlen og tilbage igen 1000000 gange for du var så fantastisk. Nu er du et bedre sted for dig og du kan være sammen med den allerbedst og mest fantastiske oldefar. I to har givet mig så meget, hvis man havde en dårlig dag var I der for os, ligegyldig hvad der var galt. Men nu havde du fået nok, og du begyndte ikke at have det godt, så du gjorde det du altid gør det der er bedst for dig og os. Selvom vi er triste nu, så ved vi alle sammen, at du har det bedre nu. Hvis du havde blevet ved med at leve, var du måske blevet dårligere end du allerede var, og det havde hverken været sjovt for os eller dig, for det er ikke sjovt at se på nogen man elsker have det så dårligt. I love you

Sofie Greve


1

7 mdr.

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise