Edith Marie Greve

11 April 1937 - 27 October 2025

This was published in the following publications on 01.11.2025:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor
Edith Marie Greve
* 11. april 1937    ✝† 27. oktober 2025
er stille sovet ind
Andreas og Mona Børge og Kirsten Egon og Gitte børnebørn og oldebørn
Bisættelsen finder sted fredag den 7. november kl. 14.00 i Christianskirken, Sønderborg

Vores kære mor, svigermor, farmor og oldemor Edith Marie Greve * 11. april 1937 ✝ 27. oktober 2025 er stille sovet ind Andreas og Mona Børge og Kirsten Egon og Gitte børnebørn og oldebørn Bisættelsen finder sted fredag den 7. november kl. 14.00 i Christianskirken, Sønderborg

Beach
Arranged by:

Sønderborg Begravelsesforretning

Arnkilgade 15, 6400 Sønderborg
https://helmichbegravelse.dk
Sønderborg Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Kære oldemor Du er og var den bedste oldemor i hele verden. Her de sidste par dage har jeg brugt meget tid på en ting at finde den rigtig perleplade, der skal ligge på din kiste, men jeg har ikke fundet en, for der er ingen der er gode nok til dig. Du har været en jeg så op til, og jeg kommer til at savne dig helt op til himlen og tilbage igen 1000000 gange for du var så fantastisk. Nu er du et bedre sted for dig og du kan være sammen med den allerbedst og mest fantastiske oldefar. I to har givet mig så meget, hvis man havde en dårlig dag var I der for os, ligegyldig hvad der var galt. Men nu havde du fået nok, og du begyndte ikke at have det godt, så du gjorde det du altid gør det der er bedst for dig og os. Selvom vi er triste nu, så ved vi alle sammen, at du har det bedre nu. Hvis du havde blevet ved med at leve, var du måske blevet dårligere end du allerede var, og det havde hverken været sjovt for os eller dig, for det er ikke sjovt at se på nogen man elsker have det så dårligt. I love you

Sofie Greve


1

7mos

End of content

No more pages to load