Lisbet Høgh

31. maj 1953 - 24. oktober 2021

Offentliggjort den 25.10.2021:
afdøde.dk

<p>Min elskede hustru, vores mor, svigermor og mormor<br />fhv. apoteker<br />Lisbet Høgh<br />* 31. maj 1953 ✝ 24. oktober 2021<br />Højtelsket og savnet<br />Kaj, Nina, Emilie, Jakob, Marcel, Hugo og Rose<br />Bisættelsen finder sted fra Ebeltoft Kirke lørdag den 30. oktober kl. 11.00</p>

Min elskede hustru, vores mor, svigermor og mormor
fhv. apoteker
Lisbet Høgh
* 31. maj 1953 ✝ 24. oktober 2021
Højtelsket og savnet
Kaj, Nina, Emilie, Jakob, Marcel, Hugo og Rose
Bisættelsen finder sted fra Ebeltoft Kirke lørdag den 30. oktober kl. 11.00

Strand
Bedemand:

Begravelsesforretningen Per Wraa

Valdemarsvej 3 A, 8960 Randers SØ
https://per-wraa.dk
Begravelsesforretningen Per Wraa logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Tak for en altid dejlig og venlig behandling af os farmaceutstuderende på AKH`s apotek i 1983. Du var altid i dejligt god humør. Kh: Peter

Peter Eldov


3 år

Kæreste Lisbet. Jeg kommer til at savne dig helt utroligt meget. Du var min "apotekermor" som jeg kunne vende alt med. Jeg tænker så meget på dig i disse dage. Det var en fantastisk rammende tale som både præsten og bagefter Kaj holdt om dig - om hvilken fantastisk nærværende person du var og om at man altid skal gøre sig umage. Du forstod altid, var aldrig dømmende og jeg har besluttet at forsøge at leve mere op til dine værdier fremover. Æret være dit minde. Kæmpe Knus og tak for alt fra Marianne (Aarhus Løve apotek)

Marianne Schmidt


4 år

En gæv pige, nu et kært og bevaringsværdigt minde

Ulf Hammer - kollega fra Sygehusapoteket, ÅKH, for længe siden


4 år

Brugervalgt billede
Hvil I fred

Anwar


4 år

Brugervalgt billede
Det er ikke til at forstå. Jeg sender jer mange kærlige tanker.

Ingelise Ejlersen


4 år

Hvil i fred

Gammel klassekammerat fra karlby


4 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise