Lisbet Høgh

31 May 1953 - 24 October 2021

This was published in the following publications on 25.10.2021:
afdøde.dk

<p>Min elskede hustru, vores mor, svigermor og mormor<br />fhv. apoteker<br />Lisbet Høgh<br />* 31. maj 1953 ✝ 24. oktober 2021<br />Højtelsket og savnet<br />Kaj, Nina, Emilie, Jakob, Marcel, Hugo og Rose<br />Bisættelsen finder sted fra Ebeltoft Kirke lørdag den 30. oktober kl. 11.00</p>

Min elskede hustru, vores mor, svigermor og mormor
fhv. apoteker
Lisbet Høgh
* 31. maj 1953 ✝ 24. oktober 2021
Højtelsket og savnet
Kaj, Nina, Emilie, Jakob, Marcel, Hugo og Rose
Bisættelsen finder sted fra Ebeltoft Kirke lørdag den 30. oktober kl. 11.00

Beach
Arranged by:

Begravelsesforretningen Per Wraa

Valdemarsvej 3 A, 8960 Randers SØ
https://per-wraa.dk
Begravelsesforretningen Per Wraa logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Tak for en altid dejlig og venlig behandling af os farmaceutstuderende på AKH`s apotek i 1983. Du var altid i dejligt god humør. Kh: Peter

Peter Eldov


3yrs

Kæreste Lisbet. Jeg kommer til at savne dig helt utroligt meget. Du var min "apotekermor" som jeg kunne vende alt med. Jeg tænker så meget på dig i disse dage. Det var en fantastisk rammende tale som både præsten og bagefter Kaj holdt om dig - om hvilken fantastisk nærværende person du var og om at man altid skal gøre sig umage. Du forstod altid, var aldrig dømmende og jeg har besluttet at forsøge at leve mere op til dine værdier fremover. Æret være dit minde. Kæmpe Knus og tak for alt fra Marianne (Aarhus Løve apotek)

Marianne Schmidt


4yrs

En gæv pige, nu et kært og bevaringsværdigt minde

Ulf Hammer - kollega fra Sygehusapoteket, ÅKH, for længe siden


4yrs

Image chosen by user
Hvil I fred

Anwar


4yrs

Image chosen by user
Det er ikke til at forstå. Jeg sender jer mange kærlige tanker.

Ingelise Ejlersen


4yrs

Hvil i fred

Gammel klassekammerat fra karlby


4yrs

End of content

No more pages to load