Brian Jensen

16 March 1979 - 7 September 2008

This was published in the following publications on 10.09.2008:
afdøde.dk

<p>Vor højtelskede mand og far<br />Brian Jensen<br />* 16. marts 1979<br />har valgt at gå fra os Fredericia, den 7. september 2008<br />Birgitte Victor, Filicia &amp; Ayla<br />Bisættelsen finder sted fra Sankt Michaelis Kirke fredag den 12. september kl. 12.00</p>

Vor højtelskede mand og far
Brian Jensen
* 16. marts 1979
har valgt at gå fra os Fredericia, den 7. september 2008
Birgitte Victor, Filicia & Ayla
Bisættelsen finder sted fra Sankt Michaelis Kirke fredag den 12. september kl. 12.00

Beach
<p>Vor kære søn, bror og barnebarn<br />Brian Jensen<br />har valgt at forlade os, den 7. september 2008<br />Højt elsket, dybt savnet<br />Jette Katja &amp; Chris morfar</p>
Arranged by:

Den lokale bedemand, Ludvig Andersens Begravelsesforretning

Jyllandsgade 60, 7000 Fredericia
http://www.denlokalebedemandberner.dk/

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Jeg savner dig min store dreng. Vil så gerne give dig et stort knus og kram. Kærlig hilsen mor ❤️

Jette Jensen


1

9mos

Jeg savner dig så inderligt min store dejlige dreng. Ønsker hver eneste dag, at du stadig er hos os <3 Kærligst mor.

Jette Jensen


3yrs

Til min store dejlige dreng <3

Jette Jensen


5yrs

Image chosen by user
I dag er det 10 år siden, at jeg satte din urne i jorden. Det gør stadig så afsindig ondt, og jeg savner dig så inderligt min dreng <3 Stort knus og kram med ønsket om at vi ses igen.... Mor


7yrs

Image chosen by user
Jeg savner dig min skat, og selv om du ikke er her længere, er du altid med mig i tankerne. Stort knus fra mor <3


9yrs

End of content

No more pages to load