Til minde om vores elskede livsglade datter
Maria Camilla Skarby Ottosen
1986 - 2013
Maria, du fortjente ikke, at skulle forlade os på denne måde. Vi kan ikke få lov, at røre dig, holde om dig og bare fortælle dig, hvor højt vi elsker dig, men jeg lover dig. Vi vil kæmpe for at få lov til at sige ordentligt FARVEL, ligemeget hvor hårdt denne kamp bliver for os, vi har aldrig givet op uden kamp, så det har vi heller ikke tænkt os at gøre nu. Sov sødt Maria og hils Sonny, morfar, bedstefar og Stine. Du vil altid være savnet og vil aldrig blive glemt. Knus mor og far
1
2yrs
Elina
2yrs
2yrs
Knus fra Far og Mor
5
2yrs