Erik Peder Uldum

27 June 1947 - 8 July 2008

This was published in the following publications on 09.07.2008:
afdøde.dk

<p>Min kære mand, vor kære far, Erik, svigerfar og bedstefar<br />Erik Peder Uldum<br />er stille sovet ind på Anker Fjord Hospice.<br />* 27. juni 1947 ✝ 8. juli 2008<br />&quot;Vi vågner ved fødsel og sover ind ved døden - i mellemtiden gjorde dagdrømmen livet gennemførligt.&quot; Oluf Høst<br />Brita. Gitte og Kim. Pia og Thmas. Bettina og Jan. Bo og Mette. Børnebørn.<br />Bisættelsen finder sted fra Vestre Kapel, Herning lørdag den 12. juli kl. 14.00. Efterfølgende er der mindesammenkomst i logebygningen Hardia.</p>

Min kære mand, vor kære far, Erik, svigerfar og bedstefar
Erik Peder Uldum
er stille sovet ind på Anker Fjord Hospice.
* 27. juni 1947 ✝ 8. juli 2008
"Vi vågner ved fødsel og sover ind ved døden - i mellemtiden gjorde dagdrømmen livet gennemførligt." Oluf Høst
Brita. Gitte og Kim. Pia og Thmas. Bettina og Jan. Bo og Mette. Børnebørn.
Bisættelsen finder sted fra Vestre Kapel, Herning lørdag den 12. juli kl. 14.00. Efterfølgende er der mindesammenkomst i logebygningen Hardia.

Beach
Arranged by:

Hans Pedersen Begravelse

Gl. Kongevej 1, 6920 Videbæk
https://hpbegravelse.dk/
Hans Pedersen Begravelse logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Kære Bedstefar. Håber du har det godt og du er lykkelig. Er sikker på jeg kan snakke for alle og sige vi savner dig. Jeg er blevet noget ældre siden din afsked men det gør ikke mit savn mindre. Hilsen dit barnebarn Tobias. <3

Tobias Uldum


3yrs

End of content

No more pages to load