Niels Knud Eriksen

24 December 1948 - 19 July 2025

This was published in the following publications on 23.07.2025:
afdøde.dk

Vores kære
Niels Knud Eriksen
Kørbitzdal
* 24. december 1948    ✝† 19. juli 2025
er stille sovet ind.
I kærlighed
Charlotte og Nikolaj
Bisættelsen finder sted fra Ringe Kirke  fredag den 1. august kl. 11.00

Vores kære Niels Knud Eriksen Kørbitzdal * 24. december 1948 ✝ 19. juli 2025 er stille sovet ind. I kærlighed Charlotte og Nikolaj Bisættelsen finder sted fra Ringe Kirke fredag den 1. august kl. 11.00

Beach
Arranged by:

Svendborg Begravelsesforretning A/S

Skattergade 25, 5700 Svendborg
https://svbg-beg.dk
Svendborg Begravelsesforretning A/S logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

En flittig god mand ære være hans minde .

Benny Pennerup


5mos

Image chosen by user
Kære Charlotte og Nikolaj, Jeg blev meget berørt over at høre om jeres store tab. Selvom vi ikke har så meget kontakt længere, vil jeg gerne sende jer mine varmeste tanker i denne svære tid. Jeg har altid sat stor pris på de stunder, vi havde sammen, og mindes jeres varme og nærvær med glæde. Mine dybeste kondolencer. De kærligste hilsner & mange tanker fra Line Haar

Line Haar


10mos

Image chosen by user
Det er med sorg, jeg erfarer, at min gamle, gode ven er sovet ind. Vi var nære venner mens vi gik i klasse sammen på realskolen i Ringe. Og vi havde mange gode stunder sammen efterfølgende i ungdomslivet. Jeg holdt meget af at komme på Kørbitzdal, hvor vi også kunne få en god politisk snak med hans interessante far. Desværre har vi ikke haft kontakt i mange år, måske fordi jeg har boet i København siden 1972. Men han var en guttermand.

Uffe Bennebjerg fra Sallinge


10mos

Image chosen by user


8

11mos

Image chosen by user


14

11mos

End of content

No more pages to load