Pia H. M. Christiansen

13 April 1948 - 24 March 2025

This was published in the following publications on 25.03.2025:
afdøde.dk

Vores kære mor, mormor, søster, svigerinde og moster 
Pia H. M. Christiansen 
*​ 13. april 1948​    †​ 24. marts 2025 
er stille sovet ind 
Familiens fyrtårn er gået i forvejen 
Anja, Benjamin, Hailie Maybrith og Per, Connie Kevin, Heidi, Ricky, Max, Sara 
Bisættelsen har fundet sted

Vores kære mor, mormor, søster, svigerinde og moster Pia H. M. Christiansen *​ 13. april 1948​ †​ 24. marts 2025 er stille sovet ind Familiens fyrtårn er gået i forvejen Anja, Benjamin, Hailie Maybrith og Per, Connie Kevin, Heidi, Ricky, Max, Sara Bisættelsen har fundet sted

Beach
Hjertelig tak
for venlig deltagelse ved
Pia H. M. Christiansens
bisættelse 
Tak for de smukke blomster som pyntede så smukt En varm tak til venner, naboer, tidligere kollegaer og familie for jeres flotte fremmøde 
Familien
Arranged by:

Søren Erik Andersen & Søn, Kolding Bedemandsforretning

Dyrehavegårdsvej 1, 6000 Kolding
https://koldingbedemand.dk/
Søren Erik Andersen & Søn, Kolding Bedemandsforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Mama❤️ om 9 dage er det 4 måneder siden jeg holdt dig i hånden, mærkede dine arme om mig for sidste gang. Jeg savner dig frygteligt🥹❤️ Benjamin har været hjemme de sidste de sidste 9 dage. Moster og onkel kom hjem til mig til fødselsdag. Jeg savnede dig og den fjollede fødselsdagsabe du altid sendte❤️ Benjamin er tilbage på FG og nu går der 3 uger inden jeg ser ham igen. For første gang i vores liv går der så lang tid. Selvom 3 uger ikke er længe og undvære ham, slet ikke når jeg har måtte undvære dig i 4 måneder nu❤️ Jeg ville sådan ønske du stadig var her, at jeg stadig kan ringe til dig og tale med dig, svinge hjem forbi dig, istedet kommer jeg på besøg på kirkegården❤️ Jeg savner dig og elsker dig for altid, for evigt himmelhøjt mama❤️


1

11mos

Der er nu gået en hel måned siden du tog herfra mama💔 Savnet er ikke blevet mindre, tværtimod. Jeg savner dig helt forfærdelig meget. Alting er så svært og jeg mangler dig så meget. Elsker dig for altid, for evigt himmelhøjt❤️

Anja


4

1yr

Hej mormor jeg elsker dig og savner dig utroligt maget jeg glæder mig til og komme hilse dig tilykke på onsdag elsker dig mormor❤️❤️❤️❤️🥺🥺

Benjamin


2

1yr

Idag er en speciel dag🥹❤️ Det er 3 uger siden du tog herfra, men også idag du kunne have været blevet 77! Jeg savner dig hver eneste dag og prøver at komme igennem dagene så godt jeg nu kan. ❤️ Jeg kommer op forbi dig og ønsker dig tillykke lidt senere idag. Så har jeg kage med❤️ Jeg er elsker og savner dig forfærdeligt meget mama.❤️🥹

Anja


2

1yr

Image chosen by user


2

1yr

End of content

No more pages to load