Henrik Nielsen

17 April 1972 - 25 April 2024

This was published in the following publications on 03.05.2024:
afdøde.dk

Vores allesammens
Henrik Kondi Nielsen
har fået fred
* 17. april 1972    ✝† 25. april 2024
På familiens vegne
Heidi Johansen
Bisættelsen finder sted fra Kirkegårdskapellet  mandag den 6. maj kl. 13.30  På mandag den 6. maj fra 12.00-17.30 er der mulighed for at mødes og mindes i Pukken på Møllemarksvej 75b Der vil være et dias-show
Klik her for at sende en sidste hilsen til Kondi

Vores allesammens Henrik Kondi Nielsen har fået fred * 17. april 1972 ✝ 25. april 2024 På familiens vegne Heidi Johansen Bisættelsen finder sted fra Kirkegårdskapellet mandag den 6. maj kl. 13.30 På mandag den 6. maj fra 12.00-17.30 er der mulighed for at mødes og mindes i Pukken på Møllemarksvej 75b Der vil være et dias-show Klik her for at sende en sidste hilsen til Kondi

Beach

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Tak fordi du blev vores mors store kærlighed og tak for alt din omsorg og kærlighed til os piger. ❤️ Tak for alle vores mindre sammen, når vi spillede bezzerwizzer og bankede os i sport og musik spørgsmål. Tak for hyggelige stunder i palæet med grilmad, påskehygge og havearbejde 😊. BARE TAK FORDI DU VAR DIG💛💙

Marie-louise, Gita, Peter og Jeanette


2

2yrs

❤️hvil i fred, min ven❤️ 💛💙jeg vil heppe på brandgo’e Brøndby for os begge i de sidste runder i år

Allan Hoffmann


3

2yrs

Image chosen by user
Mange tak, for mange gode ture sammen, og tak for dit altid gode humør, og dine spydige bemærkninger, med et glimt i øjet. Hvil i fred Kondi

Torben Clausen


3

2yrs

Image chosen by user


2

2yrs

Image chosen by user
Kondi gamle dreng... Det er så uvirkeligt at vi for mindre end 40 år siden sad i haven hjemme i dammene og drak halvlunkne øl og havde styr på tilværelsen mens vi drev din mor til vanvid ;) Og nu sidder jeg her og kæmper med tårene, mens jeg ikke kan lade være med at smile over hvor heldig jeg har været over at have været en lille del af dit alt for korte liv... Hvil I fred min ven P.S. Mesterskabet kommer hjem

Claus Freberhardt


3

2yrs

Image chosen by user
Kære Kondi, du skal vide jeg ikke har ord, vi har taget mange kampe, men at vi skulle tage denne og så tidligt ja det havde jeg ikke regner med. Men du holdt ud og vi blev gift og når 12 år sammen datoer 17-4-2012 23-4-2024 og 25-4-2025 de vil stå som på godt og ondt. Men ved i en dag vil mødes igen. Må du finde alle din venner og ikke mindst din mor. Du skal vide du gjorde mig rig på mange måder. Du skal også vide jeg aldrig har fortrudt jeg ikke vente dig ryggen. Da nyrerne ikke ville mere. Jeg kan kun sige du er en af de få som er kommet helt tæt på mig. Vil gemme dig der og når savnet bliver for stort. Vil jeg huske på at solen er kærlighed kram, regnen er der hvor du hilser mig så blidt. Blæsten er den der viser mig vej, sne er den der giver en masse lys og huske mig på hvor stor en plads du har sat i mange. I hjertet gemt men bliver aldrig glemt din kæreste din kone og nu enke kys kys Kram kram vi ses snart igen.


6

2yrs

Image chosen by user
Husker dit fantastiske humør, både fra Amager og senere Odense. Hvil i fred

Stine Larsen


2

2yrs

Image chosen by user


2

2yrs

Image chosen by user
Ære være dit minde Kondi 🌟Hils der oppe🌟Du forlod alt for tidligt denne jord, men jeg håber at du nu er smertefri og du ser ned og passer på Heidi og pigerne❤️

Lone


6

2yrs

Image chosen by user
Kondi min ven. Det var mange år vi fik kendt hinanden og er glad for at jeg har kunne kalde dig min ven. Du vil blive savnet og det bliver mærkeligt at du ikke er i dit hjørne de første mange kampe i næste sæson. Jeg er beæret over at jeg var en af de dj´s du syntes bedst i hallen og at jeg har fået lov til at være med til at vælge noget musik til minde højtidligheden i Pucken. Vi ses der oppe på et tidspunkt igen. Hils alle dem jeg allerede har sendt der op.

Daniel Doc Bloch


3

2yrs

Tak for alle minderne igennem de sidste 30 år. Minderne om dit skønne væsen og gode oplevelser, vil jeg altid bære i hjertet. Du vil blive savnet af alle du har berørt på din vej gennem dit alt for korte liv 💔🕊

Maria Lund


2

2yrs

Image chosen by user
Ære være dit minde hils deroppe


2

2yrs

Image chosen by user
Du gik alt for tidligt i forvejen, vi ses senere. Ære være dit minde 🌹

Djohn


2

2yrs

Æret være dit minde Vil altid huske tilbage på alle de timer vi har tilbragt sammen som vagt og i hallen Mvh René


4

2yrs

Image chosen by user
Tak for den du var, Kondi - varme tanker til de efterladte 😥💔🙏

Niels-Henrik


2

2yrs

Image chosen by user
Du vil altid være min lillebror og du vil altid være En stor mand En stor mand som dig. Du vil altid være have en stor plads i mit hjerte. Pia

Pia


4

2yrs

Image chosen by user


4

2yrs

Image chosen by user
Tak for alle de hyggelige stunder...

Jørgen Hansen


2

2yrs

Image chosen by user
Kære kondi nu har du fået fred men vi får aldrig fred i vore hjerter af tabet af en de allerbedste i verden

Sebastian


3

2yrs

Image chosen by user


5

2yrs

Image chosen by user


7

2yrs

Image chosen by user


3

2yrs

Image chosen by user
Pas på alle de andre som er gået i forevejen 🙏❤️ Ære være dit minde ❤️🌹🌟❤️


2

2yrs

Image chosen by user


2

2yrs

End of content

No more pages to load