Else Jepsen

24 July 1936 - 15 July 2023

This was published in the following publications on 18.07.2023:
afdøde.dk

Det bekendtgøres hermed for slægt og venner at jeg
Else Jepsen “Basse”
der ankom til denne klode den 24. juli 1936, i dag den 14. juli 2023 er draget videre
Takket være jer, fik jeg et rigtig godt liv
Bisættelsen har fundet sted

Det bekendtgøres hermed for slægt og venner at jeg Else Jepsen Basse der ankom til denne klode den 24. juli 1936, i dag den 14. juli 2023 er draget videre Takket være jer, fik jeg et rigtig godt liv Bisættelsen har fundet sted

Beach
Arranged by:

Gudenaadalens Begravelsesforretning

Markedsgade 10A, 8850 Bjerringbro
https://bedemand-perrasmussen.dk/
Gudenaadalens Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Kære Basse, Mange tak for dig, og fordi du var en del af mit liv. Som barn elskede jeg at besøge dig og Peter i Viborg. Du deskede altid op med den lækreste mad med Peters hjemmedyrkede ansjoser! Hvil i fred, Basse. Og hils alle dem, du møder deroppe.

Maja


2yrs

Image chosen by user
Kære Basse. Mange tak for alt vi har delt i livet. Du var så givende at være sammen med. Du fik idag en smuk afsked fra Tvilum Kirke, med familien, venner og hestefolkene der fulgte dig, på din sidste rejse. Præsten holdt en flot tale, hvor han beskrev dig og dit liv, og den store personlighed du var, og din store omsorg for dem , der stod dig nær; men også andre der havde brug for en kærlig hånd. Mindehøjtidelighed i Skovhuset med fin forplejning, og der blev udvekslet mange gode, sjove og markante minder om dig. Jørn og jeg kommer til at savne dig. Vi ses på den anden side 🌹 Berit

Berit fra Bøstrup


2yrs

End of content

No more pages to load