Grethe Helmersen

9 July 1948 - 5 July 2023

This was published in the following publications on 12.07.2023:
afdøde.dk

Vor elskede mor, mormor og søster
Grethe Helmersen
* 9. juli 1948
er stille sovet ind
Sønderborg, den 5. juli 2023
Elsket og savnet
Bettina, Tonie og Bonna Victoria, Ida og Fie Svend Erik
Bisættelsen finder sted onsdag den 26. juli kl. 11.00 i Egernsund Kirke

Vor elskede mor, mormor og søster Grethe Helmersen * 9. juli 1948 er stille sovet ind Sønderborg, den 5. juli 2023 Elsket og savnet Bettina, Tonie og Bonna Victoria, Ida og Fie Svend Erik Bisættelsen finder sted onsdag den 26. juli kl. 11.00 i Egernsund Kirke

Beach
Arranged by:

Sønderborg Begravelsesforretning

Arnkilgade 15, 6400 Sønderborg
https://helmichbegravelse.dk
Sønderborg Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Til Grethes piger. Gennem jer vil jeg rette en stor tak til jeres mor. Tak Grethe for alt det ,du har gjort for andre. For den opmærksomhed du altid har vist mig. Tak for den aldeles pragtfulde uge du ,Tove og jeg havde i jeres ødegård “Fallet”. Det er noget af det bedste jeg har oplevet. Du har altid delt ud af det, du havde. Og du havde meget at dele ud af. Trekløveret Grethe ,Jutta og Tove gjorde en kæmpe indsats i parkinson regi. I tre lærte jeg at kende i 1992. I har givet mig virkelig meget. Jeg er lykkelig for at have kendt jer ,og jeg vil huske jer og ære mindet om jer. Jeg er ikke sikker på at jeg kan klare at møde op til bisættelsen af jeres mor. Jeg kondolerer og føler med jer i tabet af jeres mor. Jeg er påvirket af ,at jeg åbenbart er den sidste, der er tilbage af den store kreds ,der arbejdede for udbredelsen af at forstå mennesker med parkinsonsyge. Solvejg Lei

Solvejg Lei


2yrs

End of content

No more pages to load