Ole Kjærby

2 March 1944 - 6 February 2019

This was published in the following publications on 13.02.2019:
afdøde.dk

<p>Psykolog<br />Ole Kjærby<br />* 2. marts 1944 ✝ 6. februar 2019<br />Vi vil altid bære mindet om dig i vore hjerter<br />På familiens vegne<br />Anne-Marie Munck Celia, Christian og Martin<br />Begravelsen finder sted fra Vor Frue Kirke lørdag den 16. februar kl. 11.00</p>

Psykolog
Ole Kjærby
* 2. marts 1944 ✝ 6. februar 2019
Vi vil altid bære mindet om dig i vore hjerter
På familiens vegne
Anne-Marie Munck Celia, Christian og Martin
Begravelsen finder sted fra Vor Frue Kirke lørdag den 16. februar kl. 11.00

Beach
Arranged by:

Svendborg Begravelsesforretning A/S

Skattergade 25, 5700 Svendborg
https://svbg-beg.dk
Svendborg Begravelsesforretning A/S logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user


1

2yrs

Tak for alt hvad du har givet mig. Uden din hjælp ville jeg ikke være hvor jeg er i dag. Jeg ville ikke kunne hjælpe min dreng hvis ikke det havde været for dig.

Tina


1

5yrs

Image chosen by user
TAK til dig Ole. Jeg nåede aldrig at møde dig, men jeg ved hvor stor en indpakt du har været på min familie. Vi ville ikke havde været hvor i står idag hvis det ikke var for dig! "I er ikke syge i lever bare i en syg verden"

anonym


1

6yrs

Image chosen by user
Tak for din hjælp dengang Ole!! Jeg er i chok over at læse du ikke er her mere. Uden dig havde jeg ikke været her i dag! Du gjorde mig stærk igen og jeg fandt takket værre dig tilbage til livet!!! Jeg nåede aldrig at sige tak til dig

Nadine


1

6yrs

Image chosen by user
Det gør mig så ondt at du skulle væk herfra nu - TAK af hjertet for alt hvad du har givet mig med videre Ole! Mine tanker går til din elskede familie, der betød alt for dig! I hjertet gemt og aldrig glemt! R.I.P mentor. <3


1

7yrs

Image chosen by user
Tusinde tak for alt hjælp og tid ❤️ Du har gjort en masse for vores familie. Alle mine tanker til familien.


1

7yrs

Image chosen by user
RIP Ole Kjærby Tak for alt din hjælp


1

7yrs

Image chosen by user
Tak


1

7yrs

Image chosen by user
Det gør mig ondt.


1

7yrs

End of content

No more pages to load