Frank Henrik Hansen

16 January 1960 - 31 December 2020

This was published in the following publications on 06.01.2021:
afdøde.dk

<p>Jeg har mistet mit livs store kærlighed Vi har mistet vores elskede far og svoger<br />Frank Henrik Hansen<br />* 16. januar 1960 ✝ 31. december 2020<br />Klippen i vores liv er alt for tidligt taget fra os<br />Tak for alt du har været og gjort for os. Altid elsket-altid savnet-aldrig glemt<br />Jytte, Søren, Charlotte, Poul Erik<br />Bisættelsen finder sted fra Bangsbostrand Kirke lørdag den 9. januar kl. 11.30</p>

Jeg har mistet mit livs store kærlighed Vi har mistet vores elskede far og svoger
Frank Henrik Hansen
* 16. januar 1960 ✝ 31. december 2020
Klippen i vores liv er alt for tidligt taget fra os
Tak for alt du har været og gjort for os. Altid elsket-altid savnet-aldrig glemt
Jytte, Søren, Charlotte, Poul Erik
Bisættelsen finder sted fra Bangsbostrand Kirke lørdag den 9. januar kl. 11.30

Beach
Arranged by:

Hejslet Begravelsesforretning

Grønnegade 12, 9300 Sæby
https://hejslet-begravelsesforretning.dk/
Hejslet Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Kære fætter Frank. Jeg vil gerne sende dig en lille hilsen. Det er så trist du ikke længere er iblandt os. Men jeg håber du har det bedre, der hvor du er. Hils oldebedsterne fra mig. Hilsen din kusine Sanne.

Sanne Lykke Wennerwald


2yrs

Image chosen by user


2yrs

Frank....jeg savner dig så meget. Håber du har det godt, hvor du end befinder dig. Jeg håber og tror på at vi ses igen...

Din Jytte


2yrs

Image chosen by user


2yrs

End of content

No more pages to load