Lars Hvas

9 October 1986 - 23 July 2009

This was published in the following publications on 28.07.2009:
afdøde.dk

<p>Det er med stor sorg at vi har mistet vores elskede søn, bror, svoger, barnebarn og onkel<br />Lars Hvas<br />* 9. oktober 1986 ✝ 23. juli 2009<br />Vi længtes, vi savner, vi håber og tror, men intet kan bringe dig tilbage på jord.<br />Mor og Far Maria, Tobias, Camilla, Henrik, Jimi, Farfar og lille Sofie.<br />Begravelsen finder sted fra Fredens Kirke lørdag den 1. august kl. 11.00</p>

Det er med stor sorg at vi har mistet vores elskede søn, bror, svoger, barnebarn og onkel
Lars Hvas
* 9. oktober 1986 ✝ 23. juli 2009
Vi længtes, vi savner, vi håber og tror, men intet kan bringe dig tilbage på jord.
Mor og Far Maria, Tobias, Camilla, Henrik, Jimi, Farfar og lille Sofie.
Begravelsen finder sted fra Fredens Kirke lørdag den 1. august kl. 11.00

Beach
<p>Hjertelig tak<br />for venlig deltagelse ved begravelsen af vores elskede<br />Lars Hvas<br />fra Fredens kirke.<br />Tak for de mange smukke blomster.<br />Mor og Far Maria, Tobias, Camilla, Henrik, Jimi, Farfar og lille Sofie.</p>
Arranged by:

Vissenbjerg & Aarup Begravelsesforretning

Nyvej 8, 5492 Vissenbjerg
https://larsrossander.dk/
Vissenbjerg & Aarup Begravelsesforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user


1

11mos

Image chosen by user
Hej Lars, Det er ufatteligt hvor meget jeg savner og elsker dig og hvor meget jeg ville ønske at du var er sammen med os alle, det er sku virkelig hårdt uden dig men mån vi ikke klare det eller ikke, og hvis jeg kunne ønske noget var det at du skulle komme tilbage

Sofie Hvas


2

3yrs

End of content

No more pages to load