Ole Nielsen

28 January 1953 - 20 February 2014

This was published in the following publications on 22.02.2014:
afdøde.dk

<p>Vores elskede<br />Ole Nielsen<br />overlærer på Niels Steensens Gymnasium<br />* 28. januar 1953 ✝ 20. februar 2014<br />har tabt kampen mod kræften<br />Tak for alt, babe Du vil altid være i vores hjerter<br />Asger, Axel og Julie<br />Bisættelsen finder sted fra Sct. Augustins Kirke onsdag den 26. februar kl. 11.00</p>

Vores elskede
Ole Nielsen
overlærer på Niels Steensens Gymnasium
* 28. januar 1953 ✝ 20. februar 2014
har tabt kampen mod kræften
Tak for alt, babe Du vil altid være i vores hjerter
Asger, Axel og Julie
Bisættelsen finder sted fra Sct. Augustins Kirke onsdag den 26. februar kl. 11.00

Beach
Arranged by:

Peter Olsens Bedemandsforretning

Ndr. Fasanvej 76, 2000 Frederiksberg
https://bedemandsforretning.com/
Peter Olsens Bedemandsforretning logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Hej Ole. Du var min klasselærer. Jeg forstyrrede tit i dine timer. Alligevel tog du dig af mig og gav mig nyttige værktøjer til fremtiden. At du var en god lærer og et godt menneske er der ingen tvivl om. Jeg skulle blot blive voksen for at dette blev åbenbaret for mig. Af ting jeg husker bedst er: Jacob Holdt “mit liv i billeder” (Hans rejse i Amerika), 2.Verdens krig samt din fantastiske evne til at forklare, videregive og modtage symbolik fra diverse former for litteratur. Herfor en stor tak! Må du hvile i fred. Mads

Mads


2yrs

Kære Ole, tak for fine minder med Elvisplader og rødvin i begyndelsen af firserne

Rene


6yrs

End of content

No more pages to load