Vibeke Franziska Gräfin von Schwerin

11. november 1956 - 28. april 2025

Offentliggjort den 29.04.2025:
afdøde.dk

Det er med stor sorg, vi må fortælle, at vores elskede 
Vibeke Franziska Gräfin von Schwerin 
★​ 11. november 1956 
pludseligt er gået bort 
Højriis, den 28. april 2025 
Familie og venner 
Bisættelsen​ finder sted fra Ljørslev Kirke​ lørdag den 10. maj​ kl. 13.00

Det er med stor sorg, vi må fortælle, at vores elskede Vibeke Franziska Gräfin von Schwerin ★​ 11. november 1956 pludseligt er gået bort Højriis, den 28. april 2025 Familie og venner Bisættelsen​ finder sted fra Ljørslev Kirke​ lørdag den 10. maj​ kl. 13.00

Strand
Bedemand:

VESTERS

Limfjordsvej 42 A, 7900 Nykøbing M
https://vester-begr.dk/
VESTERS logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede


5

1 år

Brugervalgt billede


1

1 år

Brugervalgt billede
Må du hvile i fred smukke sjæl. Alt for tidligt dine nærmeste mister dig. Tak for at give os et mord mysterium hvert år på dit smukke slot.

P Jensen


6

1 år

Brugervalgt billede
Lamento mucho su fallecimiento. Soy de Argentina, la hemos conocido con mi mamá por un documental sobre Malvinas que filmó aquí. Un placer haberla conocido y que haya dejado esa huella tan importante para nosotras. Nuestras condolencias a la familia. Dansk oversættelse: Jeg er meget ked af hendes bortgang. Jeg kommer fra Argentina, hvor min mor og jeg lærte hende at kende gennem en dokumentarfilm om Malvinas, som hun filmede her. Det var en fornøjelse at have mødt hende, og hun har efterladt et vigtigt aftryk på os. Vores kondolence går til familien.

Victoria Pereyra y Silvia Azcuaga


2

1 år

Kære Vibeke, din familie og dine venner. Må du hvile i fred med dit lyse, glade sind. ❣️🥀 jeg havde glædet mig til at se glade dig ved vores 50 års studenterjubilæum til sommer, men nu må du sprede lys og latter i Englebaren, hvor vi ses,- engang. 🌺

Bente A S Andersen


7

1 år

Brugervalgt billede


10

1 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise