Henning Aarup Simonsen

22. juni 1952 - 24. juni 2011

Offentliggjort den 25.06.2011:
afdøde.dk

<p>Vores elskede far, svigerfar og bedstefar<br />Henning Aarup Simonsen<br />* 22. juni 1952<br />har fået fred<br />Varde, den 24. juni 2011<br />Anni Heidi, Sabrina, Per, Lene, Lars Kristian, Tina og Janni svigerbørn og børnebørn<br />Begravelsen finder sted fra Arnbjerg Kapel torsdag den 30. juni kl. 14.00 Højtideligheden slutter ved graven</p>

Vores elskede far, svigerfar og bedstefar
Henning Aarup Simonsen
* 22. juni 1952
har fået fred
Varde, den 24. juni 2011
Anni Heidi, Sabrina, Per, Lene, Lars Kristian, Tina og Janni svigerbørn og børnebørn
Begravelsen finder sted fra Arnbjerg Kapel torsdag den 30. juni kl. 14.00 Højtideligheden slutter ved graven

Strand
Bedemand:

Skov Madsen Bedemandsforretning

Jernbanegade 68, 6700 Esbjerg
http://www.skovmadsen.dk/
Skov Madsen Bedemandsforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede


2 år

Tænker meget på dig, far. Der sker så meget i mine børns og mit liv, som jeg ville ønske at vi kunne have delt med dig. Håber du følger med fra den anden side af. Kærlig hilsen ❤️

Per Aarup Simonsen


3 år

Brugervalgt billede
Skønne far. Savner dig og elsker dig

LENE


6 år

Brugervalgt billede
Jeg savner dig tit ❤ Skal snart giftes, men har bedt Per og Lars om at gøre det du desværre ikke kan


9 år

Brugervalgt billede
Der er ved at være mange dage, jeg ville ønske, at du var her. Far. Du tog for tidligt af sted. Jeg savner dig stadig selvom det snart er fem år siden. Men jeg ved til gengæld, at vi ses igen.


10 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise