Jens Urbak Larsen

6. oktober 1929 - 24. marts 2020

Offentliggjort den 25.03.2020:
afdøde.dk

<p>Min elskede mand, vores kære far, svigerfar, morfar, farfar og oldefar<br />Jens Urbak Larsen<br />født 6. oktober 1929<br />er stille sovet ind i hjemmet.<br />Herning, den 24. marts 2020<br />Du vil altid være i vores hjerter<br />Inga Tove og Ivan Leif og Gitte Thomas og Nete Kasper og Veronica Michael Magnus - Lykke - Oliver - Jakob - Niklas<br />Bisættelsen finder sted fra Herning Vestre Kapel lørdag den 28. marts kl. 14.00 Højtideligheden slutter ved kapellet</p>

Min elskede mand, vores kære far, svigerfar, morfar, farfar og oldefar
Jens Urbak Larsen
født 6. oktober 1929
er stille sovet ind i hjemmet.
Herning, den 24. marts 2020
Du vil altid være i vores hjerter
Inga Tove og Ivan Leif og Gitte Thomas og Nete Kasper og Veronica Michael Magnus - Lykke - Oliver - Jakob - Niklas
Bisættelsen finder sted fra Herning Vestre Kapel lørdag den 28. marts kl. 14.00 Højtideligheden slutter ved kapellet

Strand
<p>Hjertelig tak<br />for venlig deltagelse og opmærksomhed ved<br />Jens Urbak Larsens<br />bisættelse fra Herning Vestre Kapel.<br />En særlig tak til lægehuset Thilde Sangild Villemann og plejepersonalet ved Plejecenter Vest.<br />På familiens vegne<br />Inga</p>
Bedemand:

Bergen Begravelse

Herning
Vestergade 111, 7400 Herning
https://bergenbegravelse.dk
Bergen Begravelse logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Håber du har det godt Jens ❤️. Du vil altid være husket i ❤️

Veronica


2 år

Kære Inga og familie. Vi sender jer varme tanker i denne tid..desværre er det svært at stå rigtigt sammen i denne tid, men i er en god og varm familie, så vi er sikre på at det nok skal gå.

Brian Christensen og Britta Dahl


6 år

Kære Inga og familie. Jeg kondolerer med Jens, og ønsker Jer alle alt godt i fremtiden der kommer, hvor den første tid vil være tung og svær at komme igennem, men det bliver nok nemmere med tiden. Ingen tvivl om at Jens altid vil være i Jeres hjerter. Kan I alle have en god minde komsammen og ceremoni på lørdag. Jeg ville gerne deltage men i disse tider er det vist bedst for mig at blive hjemme. Så går vi om og ser på Jens’es grav en dag jeg besøger Gitte og Leif. Stort Knuz og mange tanker fra Gitte’s søster i Holstebro

Lone kruse


6 år

Hvil i fred kære svigerfar, tak for alt. ❤️❤️❤️ Du vil altid være i vores hjerter.

Gitte Højland Larsen


6 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise