Aase Laura Rasmussen

5. juli 1939 - 3. november 2025

Offentliggjort den 05.11.2025:
afdøde.dk

Vores elskede mor, svigermor, mormor, farmor og oldemor
Aase Laura Rasmussen
* 5. juli 1939    ✝† 3. november 2025
er stille sovet ind
På familiens vegne
Gitte, Kim, Helle og Jimmy
Bisættelsen finder sted fra Christianskirken  onsdag den 12. november kl. 12.00

Vores elskede mor, svigermor, mormor, farmor og oldemor Aase Laura Rasmussen * 5. juli 1939 ✝ 3. november 2025 er stille sovet ind På familiens vegne Gitte, Kim, Helle og Jimmy Bisættelsen finder sted fra Christianskirken onsdag den 12. november kl. 12.00

Strand
Bedemand:

Bedemand Lene Mønster

Ole Rømers Vej 12, 7000 Fredericia
https://lenemoenster.dk/
Bedemand Lene Mønster logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Kære mor, farmor osv. Du som var min kæreste mor, min bedste ven, mine børns farmor, ballast, når alt blev svært. Du gjorde alt for at holde sammen trods mange sår. Du var en ener. Husk når du kikker ned, så fik du ret. Hvil i fred, lille mor

Jimmy rasmussen


7 mdr.

Brugervalgt billede
Min mormor❤️ Jeg har mistet min klippe – min kære mormor.❤️‍🩹🕊️ Hun troede altid på mig og mindede mig om, hvor stærk jeg var, selv når jeg tvivlede.❤️ Hun lærte mig så meget om livet, kærlighed og om at stå fast. Jeg savner hende dybt, men hendes varme og tro på mig vil altid leve videre i mig.❤️ ❤️🕊️ Elsker dig Mormor 🕊️❤️

Maria


3

7 mdr.

Et lys blev slukket og en rigtig dejlig dame som jeg var så heldig at være sammen med et par gange er nu her ikke mere i familien et meget stort savn hun efterlader. Mange knus til jer alle

Conny


3

7 mdr.

Brugervalgt billede
Kære Mor ❤️ Tak for alt hvad du har lært mig, tak for din kærlighed til os alle ❤️ du var min styrke, min milepæl mit et og alt på godt og ondt men heldigvis mest godt ❤️ det var så fredfyldt da du tog dit siddet åndedrag ❤️ med Gitte og jeg ❤️ Jeg savner dig allerede så meget ❤️ ved jo ikke hvordan livet her skal være uden en mor og far❤️ Mor du har givet os alt, du fik en stor familie på 5 børne som blev til + 15 børnebørn + 17 oldebørn , og du havde kærligheden til os alle ❤️ Du var en stærk kvinde, en elskelig person som efterlader et stort savn❤️ Mor hvil i fred med Michael og Far , vi ses igen på den anden side ❤️ ❤️⭐️❤️⭐️❤️⭐️❤️⭐️❤️ Helle

Helle-Charlotte Rasmussen


4

7 mdr.

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise