Svend Aage Andresen

14. december 1942 - 3. maj 2023

Offentliggjort den 04.05.2023:
afdøde.dk

Vores kære far, svigerfar, bror, onkel og svoger
”Fidde”
Svend Aage Andresen
er stille sovet ind
På familiens vegne
Kent Andresen
Bisættelsen finder sted i stilhed

Vores kære far, svigerfar, bror, onkel og svoger Fidde Svend Aage Andresen er stille sovet ind På familiens vegne Kent Andresen Bisættelsen finder sted i stilhed

Strand
Vores højtelskede  farfar og oldefar
Fidde
er stille sovet ind
Noa, Lene, Merle Melias, Sara og Selina
Bedemand:

I. Jørgensens begravelsesforretning

Forstalle 26, 6200 Aabenraa
I. Jørgensens begravelsesforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Mojn Fidde. Tak for et langt sjovt og rigt venskab

Kjeld Christiansen


3 år

Ja, Fidde, så blev det din tur. Da jeg i dag læste dit navn i Ugeavisen, var mit første billede os knægte fra Borgmesterløkken og Rådmandsløkken stående på Borgmesterløkken overfor huset, hvor Gynther Tagesen boede. Grunden til at denne tanke kom var, at det var der du fortalte mig din historie, hvor du som ung sømand blev agterudsejlet på en turn, hvor i var anløbet en havn i Sydamerika. Du nåede dog dit skib efter en længere tur med tog fra Sydamerika til Nordamerika iden skibet fortsatte til Europa. Du var jo lidt ældre end mig og nok mest kammerat med min storebror Gynther. Sammen med Gynther arbejdede i som ganske unge på Eksportstaldene på havnen i Aabenraa. Jeg kendte dog dig godt fra mine besøg i dit hjem som kammerat af dine mindre brødre Gerhard og Flemming og ven med din lillesøster, som vi alle kaldte "Søster". Det var et gæstfri sted jeg gerne kom, hos en venlig og omsorgsfuld mor og en far venlig, men altid lidt tilbageholdende. Hils alle deroppe.

Calli


1

3 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise