Kim Ørum Pind Lyck Duus

17 March 1984 - 24 August 2025

This was published in the following publications on 28.08.2025:
afdøde.dk

Min elskede mand, mit livs klippe og allerbedste ven verdens bedste far
Kim Duus
* 17. marts 1984
har fået fred efter lang tids sygdom
Tistrup, den 24. august 2025
Marianne  Isabell, Alma og Asta
Bisættelsen finder sted fra Tistrup Kirke  lørdag den 6. september kl. 11.00 
Efter bisættelsen er nærmeste familie, naboer og venner velkommen til at mindes Kim i Tistrup Hallen
I stedet for blomster er det Kims ønske at pigerne betænkes med gode oplevelser på MobilePay 9930VP
Vores dejlige søn elskede lillebror, svoger og onkel
Kim Duus
Mor og Far Brian Louise, Caroline og Christian

Min elskede mand, mit livs klippe og allerbedste ven verdens bedste far Kim Duus * 17. marts 1984 har fået fred efter lang tids sygdom Tistrup, den 24. august 2025 Marianne Isabell, Alma og Asta Bisættelsen finder sted fra Tistrup Kirke lørdag den 6. september kl. 11.00 Efter bisættelsen er nærmeste familie, naboer og venner velkommen til at mindes Kim i Tistrup Hallen I stedet for blomster er det Kims ønske at pigerne betænkes med gode oplevelser på MobilePay 9930VP Vores dejlige søn elskede lillebror, svoger og onkel Kim Duus Mor og Far Brian Louise, Caroline og Christian

Beach
Vores fantastiske svigersøn, svoger og onkel
Kim Duus
* 17. marts 1984    ✝† 24. august 2025
har fået fred 
Tak for alle de gode minder -  Vi kommer sådan til at savne dig!
Merete & Poul-Erik Anne-Mette & Tomas Jesper & Maj Nevøer og niecer
Arranged by:

Puggaard Begravelse

Storegade 37B, 6800 Varde
https://puggaardbegravelse.dk/
Puggaard Begravelse logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user


1

9mos

Image chosen by user
Kimse … 😢♥️ Jeg lærte Kim at kende i de unge dage, hvor jeg gik på handelsskolen og Kim arbejdede i Marcus. Jeg husker tydeligt hvordan han altid mødte en med et smil, et glimt i øjet eller en kæk kommentar. Jeg hang ud nede i butikken sammen Kim, og var så heldig at få lov til at møde Marianne! Fantastiske Marianne ♥️🙌🏻 hvor har han været heldig med hende! Og hvor jeg heldig, for Marianne blev en tæt veninde ♥️ Vi hang ud sammen i Vestergade hvor der blev holdt gode fester med DJ og Birgitte, vi holde nytår sammen, vi hyggede os sammen - altid var man velkommen hos Kim og Marianne ♥️ Vestergade blev byttet ud med tistrup, og vejen derud lærte jeg hurtig. Jeg mindes Kim som en fantastisk mand, far og ven ♥️🙌🏻 Du vil aldrig blive glemt Kim 🕊️

Maj-Britt


4

9mos

Kære Kim Jeg kan ikke selv sætte ord på Men lader min søn skrive ; Hej Kim Jeg er meget ked af det Du betød meget for mig, jeg kan huske dig for altid at være god ved mig, du kaldte mig Makker når jeg mødte dig eller når jeg var hjemme hos jer for at lege med Alma, Jeg kan huske jeg har spist og leget i jeres have, jeg kan også godt huske da jeg badet ved jer i haven og mor måtte tage mig hjem våd og kun i håndklæde som jeg lånte. Kim du skal vide jeg altid vil huske dig, da mor kom Og fortalte du var væk spurgte jeg om det at okay at græde, jeg græd meget for hvem skal nu passe på Marianne og pigerne 🥲 Jeg ved du har det godt der hvor du er Fra Mikki


3

9mos

Image chosen by user


4

9mos

Image chosen by user


5

9mos

Image chosen by user
Alle der har kendt Kim arbejdsmæssigt ved at han altid uanset hvor han har været, har brændt for sit arbejde og sit personale 200% Billedet her er fra årene i Netto hvor kim startede i Ølgod og bagefter fik sin gang som butikschef i Netto på Ribevej Varde. De fleste kunder kendte Kim også fra tiden som i Marcus, Jack and Jones, som selvstændig og meget mere. Men en person mindede mig om i går hvor stort et aftryk Kim har sat i sit arbejdsliv. Nemlig på de unge mennesker der arbejdede for ham i Netto Varde. Valdemar ung ordentlig fyr med hjertet på rette sted, kom og gav mig et kram midt i butikken i går, og fortalte hvor ked af det han var over at høre at Kim ikke længere er her. Jeg brød fuldstændig sammen, men han gav mig det kram jeg lige netop havde så inderligt brug for. Bagefter gik jeg hen til Valdemar for at lade ham vide at de som unge medarbejdere havde kæmpe betydning for Kim, og jeg kan jo se at Kims omsorg for at de unge trives i deres arbejde er værdsat. <3

Marianne hustru


14

9mos

Image chosen by user

Karina B Johansen


3

9mos

Image chosen by user


3

9mos

Image chosen by user

Mette Balzarsen


2

9mos

Image chosen by user
Der er så mange gode stunder med Kim. Jeg mødte Kim i en alder af blot 18 år og Kim selv var blot 19 år. Det var vores fælles ven Martin DJ der fik os ført sammen. Det første møde husker jeg sole klart det var på Blue Bell hvor Kim og jeg kom gående forbi hinanden og der var meget hurtigt øjenkontakt, vi smilte begge to (som om man bare mærkede en dybere energi) jeg gav ham et kys på kinden og gik videre. Derefter sad jeg hjemme på den store stationære computer ved mor og far og ventede i hvert fald en uge på at han svarede retur. Derfra mødtes vi og blev ret hurtige enige om at vi skulle være kærester. Billedet her er fra en aften på 2party i Varde da det eksisterede jeg tænker vi må være tilbage i 2004. Så mange gode fester og gå ture hjem fra byen sammen, husker engang Kim væltede 20 gange på vej hjem og ind i en hæk hvor jeg måtte samle ham op og vi gik arm i arm :-) Vores ungdom den fik vi sammen og vi blev også voksne sammen det priser jeg mig virkelig lykkelig for. <3

Din soulmate, hustru og bedste ven


20

9mos

Image chosen by user


4

9mos

Image chosen by user
Den sidste hilsen kære nabo, vore tanker går til Marianne og pigerne

Anny og Harry


5

9mos

Første gang jeg mødte dig var sammen med Marianne. Det er alt for tidligt, at du er kommet herfra. Mine tanker går til Marianne og dine skønne børn.

Helene


6

9mos

Image chosen by user
Kære Kim. Det er så urimeligt at du skulle afsted nu. Du og Marianne havde så meget at i skulle nå sammen med jeres 3 skønne piger. Er så ked af at vi boede så langt fra hinanden for vi havde det bare så sjovt sammen. Du var en kanon god chef og kollega og ven. Du har sat dybe spor med dit dejlige positive og venlige og sjove væsen. Jeg satte stor pris på vores samarbejde. Vil håbe at vi ses igen på den anden side. Hvil I fred min ven.

Linda ritter Schjørring


12

9mos

Image chosen by user


3

9mos

Image chosen by user


3

9mos

Image chosen by user
Vores altid kærlige, sjove og legeglade onkel Kim. Hans grin og varme smil vil for altid være printet i vores sind ❤️

Christian


8

9mos

Image chosen by user
Vores altid kærlige, sjove og legeglade onkel Kim. Hans grin og varme smil vil for altid være printet i vores sind ❤️

Caroline


9

9mos

Tak Kim. Mest af alt, for din imødekommenhed overfor min søn Johann. Du "klædte" ham på til hans konfirmation i 2015, så ham som en frisk pust og ønskede ham, som ung arbejder i Jack&Jones Esbjerg, efter skoletid når han fyldte de 15 år. Johann mødte gladeligt op, som lovet op. Jeg så jer som to gutter, der gik rigtig godt i spænd. Sjov og spas blev der tid til, i var begge nogle humør bomber. Jeg selv oplevede mange hyggelige stunder med dig og gode snakke. Du kom med alt det der var dig og gik ind i folks ❤️med sko på. Du vil blive mindet, som manden, der kunne sælge sand i Sahara. Den "lille" mand med et stort hjerte, der ville andre det bedste. Humørsprederen. Gemt I vores hjerte og kun en tanke herfra.

Birgitte Cecilie Aarestrup Jensen


8

9mos

Image chosen by user
Jeg husker Kim som glad, selvom jeg kun har kendt ham, mens han var syg, han var altid glad og omsorgsfuld. Jeg skulle til en undersøgelse, han hjalp med med at forberede mig selv på den, sige hvad der ville ske osv. Jeg husker også en aften, hvor han og hans familie var hjemme ved min familie og spise. Han sad meget glad, stort smil og fortalte om alle sine tatoveringer. Jeg husker ham som han var god til at lave mad. Selvom jeg kun har kendt ham som syg, så var han så meget andet, at man ikke mærkede sygdommen, man kunne snakke med ham om alt, føler jeg. Han fortalte os om oplevelser han har haft. En meget positiv og livsglad mand. Kim var en god mand, stærk, glad og omsorgsfuld. Tak for at min familie og jeg fik lov til at kende dig.

Malou


8

9mos

Image chosen by user
🕊️❤️🙏🏻

Thomas Kisum


2

9mos

Image chosen by user


5

9mos

Image chosen by user


7

9mos

Image chosen by user


8

9mos

End of content

No more pages to load