Niels Kristian Hansen

11 July 1965 - 3 May 2023

This was published in the following publications on 04.05.2023:
afdøde.dk

Min elskede far og svigerfar vores trofaste klippe 
Niels Kristian Hansen 
"Obelix" 
*​ 11. juli 1965 
er alt for tidligt taget fra os 
Lindknud, den 3. maj 2023 
Stefan og Lise Birgitte 
Begravelsen finder sted fra Seem Kirke fredag den 12. maj kl. 13.00 
Efterfølgende er der mindesamvær i Høm Forsamlingshus

Min elskede far og svigerfar vores trofaste klippe Niels Kristian Hansen "Obelix" *​ 11. juli 1965 er alt for tidligt taget fra os Lindknud, den 3. maj 2023 Stefan og Lise Birgitte Begravelsen finder sted fra Seem Kirke fredag den 12. maj kl. 13.00 Efterfølgende er der mindesamvær i Høm Forsamlingshus

Beach
Vores kære bror, svoger, morbror, farbror
Niels Kristian Hansen
er brat revet fra os 
* 11. juli 1965    ✝† 3. maj 2023
Du ved det sikkert allerinderst inde selv om vi sjældent bruger store ord du ved at du er den der gennem livet og altid i vort hjerte bor
På familiens vegne
Margrethe Ingvard Edler Marie og Benny Herdis og Allan Laila og Jan
Arranged by:

HB-Begravelse

Seminarievej 12B
6760 Ribe
https://hb-begravelse.dk
HB-Begravelse logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Min dybeste tanker til Jer❤️❤️ Stefan og Birgitte

Henriette Jensen


3yrs

Image chosen by user


3yrs

Kære Niels Kristian. Klippen i mit liv. Du var verdens bedste mand. Vi har fået jordens skønneste søn Stefan, som var dit et og alt. Jeg er dig evigt taknemmelig. Du har været der for mig altid igennem tyk og tyndt, for alt det du har lært mig, giver mig troen på. Du sagde altid helt roligt nu tar vi en ting af gangen. Det sidder så dybt i mig og hjælper mig hver dag. Vi har oplevet mange ting sammen og lavet meget mad sammen, som vi hyggede os med. Vi havde en masse planer om ting vi skulle ud og se. Du var en livsnyder og havde et hjerte af guld. Jeg vil savne dig hver eneste dag, det blir hårdt at du ikke er her mere. Du er i mit hjerte gemt for evigt og altid. Hold øje med alle fasanerne og dyrene når du er på jagt deroppe. Hvil i fred Nk.

Birgitte


3

3yrs

Kære Stefan Det mig så ondt for dig. Din far var et dejligt menneske. Jeg husker din mor omtale ham som ridderen på den hvide hest, der kom og reddede hende. Kærligst din gamle klasselærer

Dorthe


2

3yrs

Kære far. Jeg kan ikke beskrive smerten jeg oplever lige nu. Jeg mangler dig så meget, dit skønne væsen, dine altid gode råd og rolige udstråling. Du var så stort et forbillede for så mange mennesker, inkl. mig. Jeg vil gøre alt jeg kan i verden for at gøre dig stolt af mig og leve op til dig. Jeg vil elske dig for evigt og savner dig som en sindssyg og vil mangle dig resten af mit liv. Vi mangler så mange oplevelser sammen og øjeblikke jeg vil dele med dig, som jeg aldrig kommer til. Jeg hader den tanke og den følelse.. Vil i fred far, jeg håber du er afsted hver dag på jagt i himlen. ❤️❤️

Stefan


10

3yrs

Image chosen by user


4

3yrs

Image chosen by user

Lilian Beier


5

3yrs

End of content

No more pages to load