Niels Kristian Hansen

11. juli 1965 - 3. maj 2023

Offentliggjort den 04.05.2023:
afdøde.dk

Min elskede far og svigerfar vores trofaste klippe 
Niels Kristian Hansen 
"Obelix" 
*​ 11. juli 1965 
er alt for tidligt taget fra os 
Lindknud, den 3. maj 2023 
Stefan og Lise Birgitte 
Begravelsen finder sted fra Seem Kirke fredag den 12. maj kl. 13.00 
Efterfølgende er der mindesamvær i Høm Forsamlingshus

Min elskede far og svigerfar vores trofaste klippe Niels Kristian Hansen "Obelix" *​ 11. juli 1965 er alt for tidligt taget fra os Lindknud, den 3. maj 2023 Stefan og Lise Birgitte Begravelsen finder sted fra Seem Kirke fredag den 12. maj kl. 13.00 Efterfølgende er der mindesamvær i Høm Forsamlingshus

Strand
Vores kære bror, svoger, morbror, farbror
Niels Kristian Hansen
er brat revet fra os 
* 11. juli 1965    ✝† 3. maj 2023
Du ved det sikkert allerinderst inde selv om vi sjældent bruger store ord du ved at du er den der gennem livet og altid i vort hjerte bor
På familiens vegne
Margrethe Ingvard Edler Marie og Benny Herdis og Allan Laila og Jan
Bedemand:

HB-Begravelse

Seminarievej 12B
6760 Ribe
https://hb-begravelse.dk
HB-Begravelse logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Min dybeste tanker til Jer❤️❤️ Stefan og Birgitte

Henriette Jensen


3 år

Brugervalgt billede


3 år

Kære Niels Kristian. Klippen i mit liv. Du var verdens bedste mand. Vi har fået jordens skønneste søn Stefan, som var dit et og alt. Jeg er dig evigt taknemmelig. Du har været der for mig altid igennem tyk og tyndt, for alt det du har lært mig, giver mig troen på. Du sagde altid helt roligt nu tar vi en ting af gangen. Det sidder så dybt i mig og hjælper mig hver dag. Vi har oplevet mange ting sammen og lavet meget mad sammen, som vi hyggede os med. Vi havde en masse planer om ting vi skulle ud og se. Du var en livsnyder og havde et hjerte af guld. Jeg vil savne dig hver eneste dag, det blir hårdt at du ikke er her mere. Du er i mit hjerte gemt for evigt og altid. Hold øje med alle fasanerne og dyrene når du er på jagt deroppe. Hvil i fred Nk.

Birgitte


3

3 år

Kære Stefan Det mig så ondt for dig. Din far var et dejligt menneske. Jeg husker din mor omtale ham som ridderen på den hvide hest, der kom og reddede hende. Kærligst din gamle klasselærer

Dorthe


2

3 år

Kære far. Jeg kan ikke beskrive smerten jeg oplever lige nu. Jeg mangler dig så meget, dit skønne væsen, dine altid gode råd og rolige udstråling. Du var så stort et forbillede for så mange mennesker, inkl. mig. Jeg vil gøre alt jeg kan i verden for at gøre dig stolt af mig og leve op til dig. Jeg vil elske dig for evigt og savner dig som en sindssyg og vil mangle dig resten af mit liv. Vi mangler så mange oplevelser sammen og øjeblikke jeg vil dele med dig, som jeg aldrig kommer til. Jeg hader den tanke og den følelse.. Vil i fred far, jeg håber du er afsted hver dag på jagt i himlen. ❤️❤️

Stefan


10

3 år

Brugervalgt billede


4

3 år

Brugervalgt billede

Lilian Beier


5

3 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise