Anne Marie Beierholm

23. marts 1941 - 3. maj 2007

Offentliggjort den 05.05.2007:
afdøde.dk

<p>Min elskede hustru vores ejegode mor og svigermor<br />Anne Marie Beierholm &quot;Rie&quot;<br />* 23. marts 1941<br />har fået fred Kolding, den 3. maj 2007<br />Kjeld<br />Christina og Niels<br />Malene og Dariush<br />Benedicte og Hamid<br />Martin og Nina<br />Bisættelsen finder sted fra Simon Peters Kirke fredag den 11. maj kl. 10.00 En særlig tak til personalet på Kolding Sygehus afdeling F2 for kærlig omsorg og pleje.<br />Vi har mistet vores elskede mormor og farmor<br />Tak for alt<br />Daniel, Louise, Camilla, Natascha, Nikolaj, Rebekka, Victoria, Caroline og lille Lucca.</p>

Min elskede hustru vores ejegode mor og svigermor
Anne Marie Beierholm "Rie"
* 23. marts 1941
har fået fred Kolding, den 3. maj 2007
Kjeld
Christina og Niels
Malene og Dariush
Benedicte og Hamid
Martin og Nina
Bisættelsen finder sted fra Simon Peters Kirke fredag den 11. maj kl. 10.00 En særlig tak til personalet på Kolding Sygehus afdeling F2 for kærlig omsorg og pleje.
Vi har mistet vores elskede mormor og farmor
Tak for alt
Daniel, Louise, Camilla, Natascha, Nikolaj, Rebekka, Victoria, Caroline og lille Lucca.

Strand
Bedemand:

Søren Erik Andersen & Søn, Kolding Bedemandsforretning

Dyrehavegårdsvej 1, 6000 Kolding
https://koldingbedemand.dk/
Søren Erik Andersen & Søn, Kolding Bedemandsforretning logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Tillykke med fødselsdagen, mormor <3 Jeg håber, at du har det godt, hvor end du er. Jeg savner dig.

Rebekka


3 mdr.

Brugervalgt billede
Savner dig hver eneste dag, mor❤️🌹håber, du har det godt, hvor du end er. Hils de andre fra mig🥰

Benedicte


2 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise