Gunhild Nielsen

22. oktober 1930 - 31. januar 2024

Offentliggjort den 01.02.2024:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor, mormor og Molde
Gunhild Nielsen
* 22. oktober 1930
er stille sovet ind efter et langt og godt liv.
Skagen, den 31. januar 2024
På familiens vegne
Anne Mette, Helle og Sisse
Bisættelsen finder sted fra Skagen Kapel  fredag den 9. februar kl. 12.30

Vores kære mor, svigermor, mormor og Molde Gunhild Nielsen * 22. oktober 1930 er stille sovet ind efter et langt og godt liv. Skagen, den 31. januar 2024 På familiens vegne Anne Mette, Helle og Sisse Bisættelsen finder sted fra Skagen Kapel fredag den 9. februar kl. 12.30

Strand
Bedemand:

Buurgaard & Jessen

Grundtvigsvej 48, Elling, 9900 Frederikshavn
http://buurgaardjessen.dk/
Buurgaard & Jessen logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Kære Gunhild. Takk for ditt fantastiske vennskab, din personlighed, din omtanke for alle dine, og for all godhed til mig, og din gestfrihed . Vi følges ved - døden er trist, men din ånd og det samhold vi hadde vil følge mig reten af mitt liv! Heldige døtre du har, skulle ønske jeg var en af de. Din godhed og besøg i Skagen, jeg takker dig for alt, det er og var en stor glede for mig min godeste venn, du var en raus person, kunne også "trylle" med dine stegepanner, kjeler og ovn, få frem de beste retter, de glemmes aldrig heller. Din have, sene sommerkvelder, latter og "hemligheder" vi hadde sammen. Takk for alt, jeg har aldrig mødt et så flott menneske som dig. Hvil i fred Gunhild, du hadde et godt langt liv med dine. Jeg skal sette en lyserød rose på din grav i Skagen, vi var der sammen, og du ligger nok v siden af din mann. Takk for alle samtaler alt "påfull" af liv du gav til mig, og hold af en plass ved siden af, jeg kommer om ikke så lenge. Gunhild, hvil i fred. Knus

Gina Marie Andersen


4

2 år

Brugervalgt billede


3

2 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise