Bodil Zelvy Åxman

18. april 1936 - 7. maj 2023

Offentliggjort den 17.05.2023:
afdøde.dk

Vores kære mor, svigermor mormor & oldemor
Bodil Zelvy Åxman
* 18. april 1936    ✝† 7. maj 2023
er sovet stille ind
På familiens vegne
Susan, May-Britt & Dennis
Bisættelsen finder sted fra Lynæs Kirke  fredag den 19. maj kl. 13.00

Vores kære mor, svigermor mormor & oldemor Bodil Zelvy Åxman * 18. april 1936 ✝ 7. maj 2023 er sovet stille ind På familiens vegne Susan, May-Britt & Dennis Bisættelsen finder sted fra Lynæs Kirke fredag den 19. maj kl. 13.00

Strand
Bedemand:

Nord Begravelse, Hillerød

Rønnevangsalle 6, 3400 Hillerød
https://nord-begravelse.dk
Nord Begravelse, Hillerød logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Brugervalgt billede
Søde Bodil ❤️ Verdens bedste dagplejemor, sådan husker jeg dig. Du var et varmt og nærværende menneske og det betyder bare alverden, når man er barn. Jeg er så glad for at jeg fik snakket med dig, for ikke så mange år siden og gav dig en blomst, da min far og jeg var oppe og hente brænde hos dig. Den blomst havde du i den grad fortjent. Du vil altid have en plads i mit hjerte og der er kun smil og gode minder, når jeg tænker tilbage på min tid hos dig. Hvil i fred kære Bodil 🕯❤️

Susanne Jensen


1

3 år

Brugervalgt billede
Kære mor tak fordi du altid har været der for os, nu skal du op og være sammen med far. Du vil altid være i vores hjerter. Sov godt nu helt uden smerter.

May-Britt Åxman Andersen


1

3 år

Brugervalgt billede
Kære mormor ❤️ pludselig rejste du herfra, det gik så stærkt 😭 men hvor er jeg taknemlig for, at kunne være hos dig de sidste dage. Du vidste vi alle var hos dig, det var der ingen tvivl om. Jeg tænker på dig hver dag, alle de ting vi har lavet sammen, og hvordan du altid har været der for mig ❤️ Du vil aldrig blive glemt, men altid være i mit hjerte og minderne lever videre hos mig. Om to dage sender vi dig på din sidste rejse, er sikker på den bliver smuk 💐 du skal nu endelig hjem til morfar. Efter 23 år hver for sig, kan I nu være sammen igen. Elsker dig ❤️

Dit barnebarn Githa


1

3 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise