Poul Emil Øland

12. september 1945 - 27. juni 2020

Offentliggjort den 28.06.2020:
afdøde.dk

<p>Min kære mand, vores kære far, svigerfar og bedstefar<br />Poul Emil Øland<br />* 12. september 1945<br />er stille sovet ind den 27. juni 2020<br />På familiens vegne Lene<br />Bisættelsen finder sted fra Ydby Kirke tirsdag den 7. juli kl. 13.00 kun for indbudte<br />I stedet for evt. blomster kan man betænke<br />Parkinsonforeningen kontonr.54707022895mrk. Poul Emil<br />Øland</p>

Min kære mand, vores kære far, svigerfar og bedstefar
Poul Emil Øland
* 12. september 1945
er stille sovet ind den 27. juni 2020
På familiens vegne Lene
Bisættelsen finder sted fra Ydby Kirke tirsdag den 7. juli kl. 13.00 kun for indbudte
I stedet for evt. blomster kan man betænke
Parkinsonforeningen kontonr.54707022895mrk. Poul Emil
Øland

Strand
Bedemand:

Begravelsesforretningen Wensien

Vestervigvej 100, 7755 Bedsted Thy
https://wensien.dk/
Begravelsesforretningen Wensien logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Kære Poul, Tak for alt muligt gennem livet på jorden. Jeg sætter en rød rose hos dig i Ydby så snart jeg kan komme nordenfjords igen. Hilsener til Lene og co.♥️Lotte Thing

Lise-Lotte Thing


4 år

Første gang jeg traf Poul var i 1985 til min mor, Eva Reissmann og hendes mand, Flemming Bay-Jensens, bryllup. Jeg havde Poul til bords, og han gjorde allerede dengang et stort indtryk mig med sin underfundige humor og stærke holdninger. Min pap-far, Flemming Bay-Jensen arbejdede i mange år sammen med Poul i Dansk Politiforbund. Defor løb jeg ind i ham gentagne gange gennem Flemming. Poul ringede en dag og spurgte, om jeg ikke kunne have lyst til at stille op som Valby kredsen folketingskandidat. Tak fordi du gav mig chancen, Poul! Det glemmer jeg dig aldrig for! Jeg har nu været kandidat i Valby i snart 16 år. Du ringede ofte til mig gennem tiden for at høre, hvordan det gik. Det blev sværere efterhånden i takt, med du mistede evnen til at tale klart, men vi forstod alligevel hinanden. Så lo og klukkede du, og så var alt godt. Du er savnet som ven og mentor. Tak for støtten og tilliden. God rejse!

Mette Reissmann


5 år

God rejse

Carina Rosengaard Wohlgemuth


5 år

Farvel og tak, Poul. Min gode ven, kollega og partifælle - tak for din indsats.

Birger Nielsen


5 år

Brugervalgt billede
Et sidste farvel. Tak for din store indsats.

Marian og Kresten


5 år

Poul var en politisk ildsjæl og min fagpolitiske lærermester som formand for Gladsaxe Politiforening m.v. Æret være hans minde.

Hans Bundesen


5 år

Brugervalgt billede
God rejse - vi ses igen

Lone


5 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise