Vibeke Viki Alexandra Voss

19 November 1945 - 14 December 2025

This was published in the following publications on 21.12.2025:
afdøde.dk

Vores elskede mor, farmor og søster 
fodterapeut 
Vibeke Voss 
født den 19. november 1945 
er den 14. december 2025 sovet stille ind  i sit eget hjem 
Bisættelsen​ finder sted fra Simeons Kirke​ fredag den 2. januar​ kl. 11.00

Vores elskede mor, farmor og søster fodterapeut Vibeke Voss født den 19. november 1945 er den 14. december 2025 sovet stille ind i sit eget hjem Bisættelsen​ finder sted fra Simeons Kirke​ fredag den 2. januar​ kl. 11.00

Beach
Arranged by:

Begravelsesforretningen Den Sidste rejse

Nordre Frihavnsgade 34, 2100 København Ø
https://densidsterejse.dk
Begravelsesforretningen Den Sidste rejse logo

Write a greeting

You can add a video, upload an image or light a candle.

Please enter a message

Insert a link from YouTube

You can go to a video on YouTube, copy the URL and paste it in the box below.

The video will be displayed on your comment, allowing others to play it.

Please insert a link from YouTube

FileName

Please upload an image
Select file from your computer or drag and drop it here.
The file size must not exceed 8 MB and must be one of the following formats: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Please select a candle

Get notified

Enter your email below if you would like to be notified when a greeting is posted on this memorial page.

Image chosen by user
Kondolerer, var så heldig at gå hos hende i 20 år siden jeg var helt ung og gravid med mit første barn. Hun gjorde en stor forskel, med sit nærvær og historier, om alle jer hun elskede. Knus og tanker Dorte

Dorte Høeg Brask


2w

Image chosen by user
kære vibeke har lige læst at du er gået bort forstår det ikke tak for tiden hos dig !!!

lisbeth ❣️


4mos

kære vibeke har lige læst at du er gået bort forstår det ikke tak for tiden hos dig !!!

lisbeth ❣️


4mos

Image chosen by user


4mos

kæmpe chok kære kollega :-( var dejligt at kende dig

casper


4mos

Image chosen by user
Tak for al din kærlige omsorg og fodterapi igennem nu så mange år. Min dybeste medfølelse til familien. Fred og alt godt kære Vibeke

Susanne


4mos

Image chosen by user
Tak for MANGE års bekendtskab, behandlinger og snak! Du bliver savnet.

Thea


4mos

Image chosen by user
Hvor er det trist. Tak for mange dejlige timer i din stol og mine varmeste hilsener til dem der savner dig nu.

Gitte


5mos

Image chosen by user
meget trist at du skulle gå bort, nu hvor du kunne nyde dit otium. men tak for mange års god fodpleje.

Gert Holm


5mos

Image chosen by user
kære,søde vibeke,tak for mange års fantastiske fodbehandlinger og samtaler,jeg savner dig kærlige hilsener og mange tanker til din søn og børnebørnene

Hanne nørgaard


5mos

End of content

No more pages to load