Jesper Koch Svendsen

17. august 1992 - 15. marts 2020

Offentliggjort den 17.03.2020:
afdøde.dk

<p>Vores elskede søn og bror<br />Jesper Koch Svendsen<br />* 17. august 1992<br />er pludselig taget fra os<br />Esbjerg, den 15. marts 2020<br />Så ung og fuld af livsmod er nu så brat revet bort<br />Familien<br />Bisættelsen finder sted fra Hjerting Kirke tirsdag den 24. marts kl. 11.00</p>

Vores elskede søn og bror
Jesper Koch Svendsen
* 17. august 1992
er pludselig taget fra os
Esbjerg, den 15. marts 2020
Så ung og fuld af livsmod er nu så brat revet bort
Familien
Bisættelsen finder sted fra Hjerting Kirke tirsdag den 24. marts kl. 11.00

Strand
Bedemand:

Din bedemand

Esbjerg Begravelsesforretning
Tarphagevej 36, 6710 Esbjerg V
https://smukbegravelse.dk/esbjerg/
Din bedemand logo

Skriv en hilsen

Du kan tilføje en video, uploade et billede eller tænde et lys

Skriv besked

Indsæt YouTube-link

Find en video på YouTube, kopier URL'en og indsæt den i feltet herunder.

Denne video bliver vist på din besked, hvor andre vil kunne afspille den.

Indsæt YouTube-link

FileName

Upload billede
Vælg en fil fra din computer og træk den herhen.
Filen må ikke overskride 8 MB og skal være i en af de følgende formater: .jpg,.jpeg,.png,.gif
Vælg lys

Få besked

Skriv din mail herunder, hvis du gerne vil have besked, når der bliver skrevet en hilsen på denne mindeside.

Hvil i fred

Morten


4 år

Brugervalgt billede
Du er i mine tanker hver evig eneste dag! Jeg savner dig så inderligt.

Lillesøster


6 år

Brugervalgt billede
Kære Jesper og familie

Laila


6 år

Det gør mig så ondt

Rie


6 år

Brugervalgt billede
Kære Bror. Vi ved ikke hvad vi mister, før det er væk. De ord bliver svære at bære, som storebror i vores svage relation. Jeg vil nu, for altid bære dig tæt ved mit hjerte i sorg.

Din ydmyge storebror


6 år

Brugervalgt billede
Sov sødt Jesper

Jane


6 år

Brugervalgt billede
Min kære storebror I dag er det en uge siden du blev taget fra os! Husker vores samtale over telefonen søndag formiddag. Du var så glad og stolt over det du havde opnået. Endelig havde du fundet dit eget sted og fået læreplads. Husker tydeligt vi sagde farvel, og at vi tales ved senere på dagen

Din lillesøster


6 år

Brugervalgt billede
Jeg vil altid bære dig i mit hjerte og mindes dig som det fantastiske menneske, du var

Din ven Daniel


6 år

Brugervalgt billede
Sov sødt vores kære barnebarn mormor bedstefar ❤️❤️

Ingrid koch


6 år

Kære Jesper tænker så meget på dig kommer til at savne vores sjove bemærkninger og særligt når du sage mojn Heine til Kim tænker på de timer vi 5 har haft sammen dig Mette Kim mig og Nikita når jeg passede jer du vil altid have kæmpe plads i mit hjerte og ved du sidder på en stjerne og kigger ned på mor og Mette og passer godt på dem og du skal vide at jeg altid vil være der for dem mange kys og knus fra Kerri

Kerri


6 år

Brugervalgt billede
Det gør så ondt du ikke længere er her hos os Jesper. Du vil virkelig blive savnet. Sov sødt min elsket ven, vi ses på den anden side <3

Nicolai Koch


6 år

Kondolerer.

Fam. Drachman


6 år

Sov sødt Jesper❤️ Du vil altid være savnet. Du spredte altid glæde i vores hjem, som smittede af på os alle. Når du kom ind af døren, sagde du altid hej moster og en kæmpe krammer man fik. Du var en sprudlende ung mand, som have livet foran sig. Men som blev revet væk på tragisk vis. I vores hjerter aldrig glemt, men gemt❤️

Mariane Koch


6 år

Kære Jesper. Altid vil du være i vores tanker

Finn Seest-Svendsen


6 år

Kondolerer

Lis Nissen


6 år

Brugervalgt billede
kondolerer

susanne andersen


6 år

Brugervalgt billede
Sov sødt❤️

Mor❤️


6 år

Jeg kondoler ❤️

Anett prøvensen


6 år

Sov sødt Jesper

Ulla F. Koch


6 år

Brugervalgt billede
Far

Finn Seest-Svendsen


6 år

Brugervalgt billede
Min kære elskede bror Hvor skal jeg begynde? Hvordan kan noget så uretfærdigt ske for os. Tror stadig ikke jeg har fattet, at du ikke er her mere! Sidder tilbage med en tom følelse, som om der mangler en del af mig, som du tog med, da du åndede ud for sidste gang. Jeg elsker dig så højt og vil altid gøre det, du vil altid være i mine tanker. Når jeg skriver det her render tårerne ned ad kinderne, mens en tung og kraftig trykken fylder både bryst og mave. Ordene er så sværere at få ud, for hvilke ord kan sættes på den følelse jeg har lige nu. Tomhed. Vi to skulle holde hinanden i ørene igennem livet og opveje hinanden i tykt og tyndt - vi to skulle opleve glæde og sorg sammen. Det var ikke meningen du skulle bringe en sådan sorg så tidligt i livet - hvordan skal jeg kunne fortsætte herfra. Du var min elskede bror, som jeg slet ikke fik nok tid med! Ville ønske jeg blot kunne få en stund med dig igen, så jeg kunne fortælle dig, hvad du betød for mig, selvom du nok allerede vidste det! Min elskede bror, hvordan skal jeg komme videre herfra? Jeg vil savne dig så ufattelig meget. Hilsen Din lillesøster

Lillesøster


6 år

Ikke mere indhold

Ikke flere sider at vise